Μενού
Διαφήμιση στην Ιταλία έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις
Διαφήμιση στην Ιταλία έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις | Twitter
  • Α-
  • Α+

Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει διαφήμιση στην Ιταλία που δείχνει καλόγριες να τρώνε πατατάκια αντί για την παραδοσιακή όστια για να κοινωνήσουν. Αρκετοί τηλεθεατές έκαναν λόγο για βλασφημία.

Η διαφήμιση των 30 δευτερολέπτων για τα Amica Chips - μία από τις κορυφαίες μάρκες στην Ιταλία - λαμβάνει χώρα σε ένα μοναστήρι και ξεκινά με καλόγριες που ετοιμάζονται να κοινωνήσουν. Η ηγουμένη τους συνειδητοποιεί ότι η τράπεζα είναι άδεια από όστια και έτσι τη γεμίζει με πατατάκια.

Με το Ave Maria να παίζει στο βάθος, οι καλόγριες κατευθύνονται προς την Αγία Τράπεζα και κοινωνεί, τρώγοντας ένα τσιπ. 

Η διαφήμιση, η οποία προβάλλεται στο Mediaset, τον μεγαλύτερο εμπορικό ραδιοτηλεοπτικό φορέα της Ιταλίας, και σε άλλα ιδιωτικά δίκτυα, τελειώνει με τη μητέρα ηγουμένη να τελειώνει το πακέτο με τα πατατάκια. 

Η Lorenzo Marini Group, η εταιρεία που δημιούργησε το σποτ, δήλωσε ότι η καμπάνια απευθυνόταν σε νεότερους και ήταν έντονα ειρωνική. Σκοπός, όπως διευκρινίστηκε, ήταν να «εκφράσει την ακαταμάχητη τραγανότητα των τσιπς Amica» με έναν σκόπιμα υπερβολικό και προκλητικό τρόπο.

Όμως, η στρατηγική αυτή δεν άρεσε στην Aiart, μια ένωση καθολικών τηλεθεατών, η οποία ζήτησε την «άμεση απόσυρση» της διαφήμισης.

Ο Giovanni Baggio, πρόεδρος της ένωσης, κατηγόρησε την εταιρεία ότι καταφεύγει στη βλασφημία προκειμένου να αυξήσει τις πωλήσεις της. Είπε ότι η διαφήμιση «προσβάλλει την ευαισθησία εκατομμυρίων καθολικών» και είναι «εξωφρενική» το θρησκευτικό τελετουργικό. 

«Η διαφήμιση δείχνει έλλειψη σεβασμού και δημιουργικότητας» πρόσθεσε σε δήλωσή του. 

Και η καθολική εφημερίδα Avvenire επέκρινε το σποτ λέγοντας πως «Ο Χριστός (...) εξευτελίζεται και διασύρεται όπως πριν από δύο χιλιάδες χρόνια».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA