Μενού
puramides
Πυραμίδες της Γκίζας | Pixabay
  • Α-
  • Α+

Πιστή στη δυναμική της ανάπτυξη στις χώρες του εξωτερικού παραμένει η Coffee Island, ακολουθώντας ένα πολύ στοχευμένο διεθνές πλάνο επέκτασης τα τελευταία χρόνια, μέσω του οποίου έχει εξασφαλίσει σημαντική παρουσία σε τρεις ηπείρους.

Μέσα σε διάστημα λίγων μόλις ημερών, η γνωστή αλυσίδα καφεστίασης άνοιξε νέο κατάστημα στην Αίγυπτο, το τέταρτο κατά σειρά στη χώρα, αλλά και επεκτάθηκε για πρώτη φορά στην αγορά της Ισπανίας, ανοίγοντας το περασμένο Σάββατο (18 Μαΐου) κατάστημα στην ισπανική πρωτεύουσα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του insider.gr, αυτή τη στιγμή η Coffee Island διατηρεί ένα κατάστημα στον Καναδά, ένα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (Ντουμπάι), τέσσερα στην Αίγυπτο, 42 στην Κύπρο, ένα κατάστημα corner στη Βουλγαρία, καθώς και ακόμη επτά σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Στις Πυραμίδες της Γκίζας το νέο κατάστημα 

Όπως ανακοινώθηκε χθες, το τέταρτο κατάστημα της αλυσίδας καφεστίασης στην Αίγυπτο βρίσκεται στην «καρδιά» του Καΐρου με θέα το μόνο από τα Επτά Θαύματα του Αρχαίου Κόσμου που στέκεται μέχρι και σήμερα: τις Πυραμίδες της Γκίζας!

Πρόκειται για ένα νέο «experience» κατάστημα, το οποίο αποτελεί κομμάτι ενός μοναδικού project για τα παγκόσμια δεδομένα, μέσω δε του οποίου η ελληνική αλυσίδα καφεστίασης αποδεικνύει ότι μπορεί να προσαρμόσει την εικόνα και το στυλ της, εναρμονισμένη με το περιβάλλον στο οποίο βρίσκεται. Η ιστορική αυτή περιοχή συγκεντρώνει περισσότερους από 14 εκατομμύρια επισκέπτες από όλο τον κόσμο.

Με το νέο κατάστημα, η Coffee Island ενισχύει ακόμη πιο δυναμικά το στίγμα της στην Αίγυπτο. Στη χώρα διαθέτει ήδη τρία καταστήματα σε διαφορετικές και ιδιαίτερες τοποθεσίες και συγκεκριμένα στο Plaza Espana Mall στην πόλη Sheikh Zayed, στο Zamalek, αλλά και στο Mall of Egypt.

Το κατάστημα στο Mall of Egypt, ένα από τα πολυτελέστερα εμπορικά κέντρα της Αιγύπτου, άνοιξε τον περασμένο Φεβρουάριο.

Η Coffee Island αναζητά, επιλέγει και επενδύει διαρκώς σε νέες αγορές, νέα κανάλια παρουσίας και διανομής, καθώς και σε νέα προϊόντα, παραμένοντας επικεντρωμένη στην αναπτυξιακή της πορεία.

Σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, το 2022 η Coffee Island το 2022 «κατόρθωσε, παρά την υψηλότατη εντατικοποίηση του ανταγωνισμού σε όλα τα πεδία και κανάλια πώλησης, να διατηρήσει τα ήδη εξαιρετικά υψηλά μερίδια που κατείχε στην αγορά». Ο κύκλος εργασιών μειώθηκε κατά 5,7% και διαμορφώθηκε στα 34,72 εκατ. ευρώ από 36,82 εκατ. ευρώ το 2021, ενώ το κόστος πωλήσεων ανήλθε στα 24,19 εκατ. ευρώ έναντι 24,39 εκατ. ευρώ στην αμέσως προηγούμενη χρήση. Τα προ φόρων κέρδη μειώθηκαν στο ποσό των 1,95 εκατ. ευρώ από 3,65 εκατ. ευρώ έναν χρόνο νωρίτερα, ενώ τα μετά φόρων κέρδη υποχώρησαν το 2022 στα 1,50 εκατ. ευρώ έναντι 2,89 εκατ. ευρώ το 2021.

Στο μέτωπο των επενδύσεων, μετά την ένταξη φακέλου που υπέβαλε για τη χρηματοδότηση επένδυσής της ύψους 2,771 εκατ. ευρώ μέσω του Αναπτυξιακού Νόμου, η εταιρεία προέβη μέχρι το τέλος του 2022 σε υλοποίηση επενδύσεων συνολικού ύψους 940 χιλ. ευρώ, ενώ για το έτος 2023 το ποσό αυτό έφτασε στα 1,36 εκατ. ευρώ. Οι επενδύσεις αυτές αφορούν στην επέκταση, τεχνολογική αναβάθμιση, εισαγωγή αυτοματισμών στις μονάδες παραγωγής καφέ, καθώς και στον εκσυγχρονισμό όλων των παραγωγικών δομών για να εξυπηρετούνται οι διαρκώς αυξανόμενες ανάγκες του δικτύου και των άλλων καναλιών πώλησης των προϊόντων.

Στο προσκήνιο ήρθε και ο εκσυγχρονισμός των αποθηκών, όπου σήμερα φυλάσσονται επαρκείς ποσότητες πρώτων υλών και εμπορευμάτων. Καθώς κρίθηκε απαραίτητο να υπάρξουν επιπλέον χώροι αποθήκευσης, το 2022 η εταιρεία προχώρησε στην επέκταση του συμβολαίου μίσθωσης, αυξάνοντας τον συνολικό χώρο αποθήκευσης. Ταυτόχρονα συνέχισε τις επενδύσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη των δικών της ψηφιακών καναλιών πώλησης. Το συνολικό κόστος αυτών στη χρήση του 2022 ανήλθε σε 369 χιλ ευρώ.

Εκλεκτά… χαρμάνια καφέ 

Η Coffee Island ξεκίνησε το 1999 από την Πάτρα και πλέον διανύει την τρίτη δεκαετία της ζωής της ως μια από τις κορυφαίες αλυσίδες καφεστίασης στην Ελλάδα και την Ευρώπη. Το δίκτυο των καταστημάτων της απλώνεται σε 50 νομούς και 114 πόλεις της Ελλάδας αλλά και σε 55 σημεία στο εξωτερικό, ενώ τα προϊόντα καφεκοπτείου διατίθενται και στο οργανωμένο λιανεμπόριο.

Η εταιρεία υποστηρίζει την άμεση συνεργασία με παραγωγούς ή συνεταιρισμούς στις χώρες παραγωγής καφέ και διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις επεξεργασίας καφέ και αποθήκευσης, όπου επεξεργάζονται και καβουρδίζονται 1.400 τόνοι καφέ τον χρόνο. Απασχολεί πάνω από 220 εργαζόμενους, συνεργάζεται με 500 και πλέον επιχειρηματίες μέσω συστήματος δικαιόχρησης, ενώ στο δίκτυό της εργάζονται πάνω από 3.500 εκπαιδευμένοι barista και διανομείς.

Η εταιρεία συνεχίζει την τροφοδοσία του δικτύου των καταστημάτων που συνεργάζεται τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, ενώ στο τέλος του 2022 ο συνολικός αριθμός των τροφοδοτούμενων καταστημάτων ανερχόταν σε 480. Καταστήματα της αλυσίδας βρίσκονται σε Ελλάδα, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδά, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Ελβετία καθώς και στις νέες αγορές της Ρουμανίας και της Αιγύπτου.

Ο όγκος εργασιών της εταιρείας προέρχεται από τις αγορές του εξωτερικού κατά περίπου 6% και κατά 94% από την Ελλάδα, όπου παραμένει ο φυσικός χώρος ανάπτυξης των εργασιών της.

Πηγή: insider.gr

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA