Η Τεχεράνη ζήτησε από τον ΟΗΕ να αναγνωρίσει το Ισραήλ και τις ΗΠΑ ως υπεύθυνους για τον πόλεμο των 12 ημερών εναντίον του Ιράν, που έληξε στις 24 Ιουνίου με την εφαρμογή μιας εκεχειρίας, σύμφωνα με μία επιστολή που δημοσιεύτηκε σήμερα και απευθύνεται στον γενικό γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών.
«Ζητάμε επισήμως με την παρούσα επιστολή από το Συμβούλιο Ασφαλείας να αναγνωρίσει το ισραηλινό καθεστώς και τις ΗΠΑ ως τους πρωτεργάτες της επιθετικής δράσης και να αναγνωρίσει την επακόλουθη ευθύνη τους, περιλαμβανομένης της καταβολής αποζημιώσεων και επανορθώσεων», γράφει ο επικεφαλής της ιρανικής διπλωματίας Αμπάς Αραγτσί σε αυτήν την επιστολή που απευθύνεται στον Αντόνιο Γκουτέρες.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
- Παραίτηση Μητσοτάκη ζητάει η αντιπολίτευση μετά την παραδοχή «αποτυχίας» με τον ΟΠΕΚΕΠΕ
- Βόρεια Αστέρια - ΛΕΞ, Μικρός Κλέφτης, ΤΖΑΜΑΛ, Ζήνων, Mondi: Οι underground της 2ης γενιάς του ελληνικού rap
- Έρικα Ελένιακ: Πώς είναι σήμερα η πρώτη σταρ του Baywatch πριν την Πάμελα Άντερσον
- Δεμένη και φιμωμένη βρέθηκε η 45χρονη στα Χανιά: Προσπάθησε να εξαφανίσει βίντεο ο καθ' ομολογίαν δράστης
- Κώστας Αποστολάκης: «Περιμένω πώς και πώς τη ζωή μετά τον θάνατο, γιατί τότε ξεκινούν όλα»
- Η νομάς που λατρεύεται στο TikTok: Αγανάκτησε με τα ενοίκια και μένει σε αμάξι με τον σκύλο της
- «Φοβήθηκα και έφυγα»: Αντιμέτωπη με κακούργημα η 60χρονη που φέρεται να σκότωσε το σκυλάκι στη Γαστούνη
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.