Ο Λευκός Οίκος προετοιμάζει σχέδια μαζικών απολύσεων κατά τη διάρκεια μιας πιθανής διακοπής λειτουργίας της κυβέρνησης την επόμενη εβδομάδα, σηματοδοτώντας μία δραστική αποχώρηση από την πρακτική των αδειών άνευ αποδοχών των εργαζομένων, όπως αυτή καταγράφηκε σε προηγούμενα shutdown λειτουργίας των ομοσπονδιακών υπηρεσιών.
Το Γραφείο Διαχείρισης και Προϋπολογισμού του Λευκού Οίκου (OMB) απέστειλε ένα εσωτερικό σημείωμα την Τετάρτη (24/09) προς τις ομοσπονδιακές υπηρεσίες ζητώντας τους να προσδιορίσουν προγράμματα, σχέδια δράσης και δραστηριότητες, όπου θα υπάρξει απώλεια των διαθέσιμων χρηματοδοτήσεων την 1η Οκτωβρίου, στην περίπτωση που το αμερικανικό Κογκρέσο δεν ψηφίσει νομοσχέδιο, ώστε οι υπηρεσίες της αμερικανικής κυβέρνησης να εξακολουθήσουν να λειτουργούν.
Προγράμματα που δεν ωφελούνται από την εισροή χρηματοδοτήσεων θα δεχτούν το πλήγμα διακοπής της λειτουργίας τους, ανέφερε το ΟΜΒ στο σημείωμά του, το οποίο δημοσιοποίησε ο Λευκός Οίκος.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
- Ο αστυνομικός που έκαψε τον Αβραμόπουλο, η επόμενη κόντρα Πολάκη-Φάμελλου και το μπέρδεμα στην ΕΛΑΣ
- «Μπαμ» στο ΝΒΑ: Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο στους Χιτ μετά από 13 χρόνια στους Μπακς
- Ο αντισυμβατικός Νίκος Αλέφαντος, ο Ολυμπιακός και το πρωτάθλημα του... Δούρου
- Ναταλία Δραγούμη: «Δεν είχε τίποτα χυδαίο» - Η τόπλες φωτογραφία που έγινε αφορμή να ξεκινήσει η καριέρα της
Ο Λευκός Οίκος είναι η κατοικία και ο χώρος εργασίας του Προέδρου και του Αντιπρόεδρου των ΗΠΑ.