Συγκεκριμένα, ο δημοφιλής σεφ, μιλώντας στην εκπομπή του Alpha, Pop Up, αναφέρθηκε στην εντυπωσιακή αλλαγή στην εμφάνισή του. «Μου έκανε καλό η καραντίνα. Άλλοι παίρνουν κιλά, εγώ έχασα 35», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια, ερωτώμενος για τα ριάλιτι μαγειρικής, ο κ. Πέσκιας αποκάλυψε ότι του είχε γίνει πρόταση για το MasterChef αλλά εκείνος επέλεξε τελικά το Top Chef καθώς είχε... λιγότερες μέρες γυρίσματα. «Βγήκαν και τα δύο ταυτόχρονα, το ένα πήγε καλά, το άλλο δεν πήγε καλά. Εγώ ήμουν σε αυτό που δεν πήγε και τόσο καλά».
Απαντώντας σε ερώτηση αν έχει συνεργαστεί με μάγειρες που βγήκαν από το MasterChef ανέφερε πως «αντιθέτως, έχω δουλέψει ή συναντηθεί με άτομα που μετά πήγαν στο MasterChef, αλλά νομίζω ότι δεν τα πήγαν και τόσο καλά».
- Αμερικανικοί κινητήρες στα τουρκικά ΚΑΑΝ; Το deal των 700 εκατ. που βάζει «φωτιά» στο Κογκρέσο
- Τέλος η Φαίη Σκορδά και το Buongiorno από το Mega - Τι συνέβη πριν το διαζύγιο «βόμβα»
- Κουφονήσια: Σοκ με τον αιφνίδιο θάνατο 23χρονης – Κατέρρευσε στο δωμάτιο με τον σύντροφό της
- Από τον Ολυμπιακό στον Παναθηναϊκό ο Μουσταφά Φαλ: Στα πράσινα για τα επόμενα 3 χρόνια
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.