Συγκεκριμένα, ο δημοφιλής σεφ, μιλώντας στην εκπομπή του Alpha, Pop Up, αναφέρθηκε στην εντυπωσιακή αλλαγή στην εμφάνισή του. «Μου έκανε καλό η καραντίνα. Άλλοι παίρνουν κιλά, εγώ έχασα 35», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Στη συνέχεια, ερωτώμενος για τα ριάλιτι μαγειρικής, ο κ. Πέσκιας αποκάλυψε ότι του είχε γίνει πρόταση για το MasterChef αλλά εκείνος επέλεξε τελικά το Top Chef καθώς είχε... λιγότερες μέρες γυρίσματα. «Βγήκαν και τα δύο ταυτόχρονα, το ένα πήγε καλά, το άλλο δεν πήγε καλά. Εγώ ήμουν σε αυτό που δεν πήγε και τόσο καλά».
Απαντώντας σε ερώτηση αν έχει συνεργαστεί με μάγειρες που βγήκαν από το MasterChef ανέφερε πως «αντιθέτως, έχω δουλέψει ή συναντηθεί με άτομα που μετά πήγαν στο MasterChef, αλλά νομίζω ότι δεν τα πήγαν και τόσο καλά».
- ΣΥΡΙΖΑ: Εγκρίθηκε η πρόταση Φάμελλου για στήριξη του κόμματος Τσίπρα
- Ο τζίρος του κυκλώματος με τις «εξυπηρετήσεις» στις πολεοδομίες της Αττικής - Η δράση και οι ρόλοι των μελών
- Μία συνωμοσία χτισμένη με LEGO, η μορμονική «στοά» της Γιούτα και ένα «βρώμικο» αστυνομικό τμήμα
- Μαριάνα Κατσιμίχα: «Έπρεπε να διαχειριστώ να ακούω το τραγούδι μου παντού και να μην κριντζάρω»
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.