«Είμαι πολύ χαρούμενη για αυτή την αξέχαστη εμπειρία που έζησα! Ε ναι λοιπόν, έφτασα μέχρι τον Άγιο Δομίνικο, έκανα μια τρέλα δοκιμάζοντας τα όρια μου! Ένα παιχνίδι ήταν, η ζωή μας ολόκληρη είναι ένα παιχνίδι… Ας την ζούμε λοιπόν και ας την απολαμβάνουμε με όλη μας την ψυχή! Καλή χρονιά να έχουμε», έγραψε στο Instagram η γνωστή ηθοποιός.
Η Αγγελική Λάμπρη ήταν η δεύτερη που αποχώρησε από την ομάδα των Διασήμων μετά τον πυγμάχο, Μιχάλη Αρναούτη.
Διαβάστε ακόμα
Στο νοσοκομείο ο Γιάννης Αϊβάζης – Έσπασε το πόδι του
- Επιστρέφει στη φυλακή ο Γιωτόπουλος: Μεταφέρεται με ταξί, συνοδεία περιπολικών
- Ο πιο τρομακτικός οπαδός του Μουντιάλ είναι Τούρκος και πρώην χωροφύλακας
- Πέθανε η Τάτι Αλμέιδα, εμβληματική μορφή των Μητέρων της Πλατείας Μαΐου - Δεν βρήκε ποτέ τον γιο της
- «Με πέθανε στη μετακόμιση»: Νέο ξεκίνημα για Αλεξάνδρου - Ελληνίδου
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.