Στο νοσοκομείο μπήκε ξανά ο Ανδρέας Μικρούτσικος. Ο παρουσιαστής νοσηλεύεται στον Ευαγγελισμό με κολικό νεφρού και βρίσκεται στη Δ’ Παθολογική Κλινική. Υπενθυμίζεται ότι ο Ανδρέας Μικρούτσικος είχε ξαναμπεί στο Ευαγγελισμό τον Ιούλιο, όταν είχε παρουσιάσει υψηλό πυρετό.
Διαβάστε ακόμη: Ανδρέας Μικρουτσικός: Με υψηλό πυρετό στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός - Υποβάλλεται συνεχώς σε εξετάσεις
Ο Ανδρέας Μικρούτσικος είχε συμπτώματα παρόμοια με του κορονοϊού και είχε ταλαιπωρηθεί από υψηλό πυρετό με τους γιατρούς να κάνουν λόγο για λοίμωξη του αναπνευστικού. Ο 69χρονος μουσικοσυνθέτης έχει υποκείμενα νοσήματα. Ο Ανδρέας Μικρούτσικος παλαιότερα είχε εισαχθεί στη Μονάδα Εμφραγμάτων του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου, αφού η υγεία του είχε επιβαρυνθεί σημαντικά μετά τον θάνατο του αδελφού του, Θάνου Μικρούτσικου. Και στις δύο περιπτώσεις, σύμφωνα με πληροφορίες του Reader.gr, είχε μία σοβαρή λοίμωξη του αναπνευστικού συστήματος με αποτέλεσμα οι γιατροί να πάρουν την απόφαση να τον διασωληνώσουν.
Ο Ανδρέας Μικρούτσικος, ο οποίος έχει κάνει και τις δυο δόσεις εμβολίων κατά του κορονοϊού, είχε υποβληθεί σε σειρά εξετάσεων και κατάφερε να ξεπεράσει την περιπέτεια με την υγεία του.
- Χανιά: Οι χειρισμοί της ΕΛΑΣ που «έσπασαν» τον 43χρονο - Από το «θέατρο» στη συγκλονιστική ομολογία
- Λιονέλ Μέσι: Ο πρώτος των πρώτων – Δείτε τα 18 γκολ του σε Μουντιάλ
- Από το τρόπαιο στην πραγματική ζωή: 4 νικητές του MasterChef μιλούν στο Reader για όσα ακολούθησαν
- Στα Επείγοντα του «Γεννηματάς» ο απεργός πείνας από τα Προσφυγικά: Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να τον εξετάσουν
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.