Μενού
Sadbait: Γιατί το κλάμα πουλάει στα social media
Sadbait | (Shutterstock)
  • Α-
  • Α+

Μετά από τόσα χρόνια που τα social media βρίσκονται στην καθημερινότητά μας, είμαστε σε θέση να καταλάβουμε ποιοι creators ανεβάζουν βίντεο, με δάκρυα στα μάτια, για τα views και ποιοι απλά γιατί είχαν μια κακή μέρα.

Αν και στην πραγματικότητα, το αποτέλεσμα παραμένει ίδιο και στη δεύτερη περίπτωση. Οι χρήστες, ενώ θέλουν να σταματήσουν το «Doomscrolling» και υποτίθεται κάνουν skip σε αναρτήσεις που τους προκαλούν θλίψη, τα δεδομένα άλλα δείχνουν. Το κλάμα, για παράδειγμα, το βλέπουμε παντού, είναι στοιχείο της διαδικτυακής κουλτούρας. Και φαίνεται να λειτουργεί πολύ καλά.

Είτε πρόκειται για καμπάνια παραπληροφόρησης, είτε για έναν creator που προσπαθεί να γίνει διάσημος, είτε για μια εταιρεία που προσπαθεί να προωθήσει και να πουλήσει ένα προϊόν, υπάρχει ένας αποδεδειγμένος τρόπος για να κερδίσεις followers και χρήματα σε αυτή τη γωνιά του διαδικτύου: Να κάνεις τους ανθρώπους να νιώσουν κάτι.

Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA