Η πρόσφατη εξαγορά της SKKN by Kim από την Skims σηματοδοτεί την τρίτη προσπάθεια της Κιμ Καρντάσιαν να δημιουργήσει μια ακμάζουσα αυτοκρατορία ομορφιάς, παρά το γεγονός ότι το brand περιποίησης διαθέτει πάνω από 5,5 εκατομμύρια followers στο Instagram - κάτι που πολλοί θεωρούν δείκτη επιτυχίας.
Ωστόσο, με χιλιάδες ψεύτικους λογαριασμούς να κατακλύζουν το διαδίκτυο, η γραμμή μεταξύ της πραγματικής επιτυχίας και της τεχνητής εμπλοκής γίνεται όλο και πιο θολή, γεγονός που εγείρει το ερώτημα: Ποιες μάρκες διασημοτήτων έχουν αληθινούς ακολούθους και ποιες αξιοποιούν τεχνητούς οπαδούς για να αυξήσουν την απήχησή τους;
Με αυτό το σκεπτικό, το πρακτορείο social media και influencer Socially Powerful έφερε στο φως τις διάσημες μάρκες με τους πιο πολλούς ακολούθους στο Instagram, αποκαλύπτοντας την αλήθεια πίσω από την ψηφιακή κυριαρχία τους.
Η μάρκα με τους περισσότερους ψεύτικους ακόλουθους είναι το brand ρούχων και αξεσουάρ των αδελφών Όλσεν, The Row, με το 32,3% των followers πιθανότατα να ψεύτικοι.
Η Kylie Cosmetics της Κάιλι Τζένερ κατατάσσεται στην έκτη θέση συνολικά, αλλά έχει το μεγαλύτερο ποσοστό λογαριασμών bot που συμβάλλουν στη βάση των θαυμαστών της (15,47%).
Τέσσερις εταιρείες που ανήκουν στις Kardashian-Jenner κατατάσσονται στις 15 κορυφαίες μάρκες διασημοτήτων με τους περισσότερους ψεύτικους οπαδούς.
Ακολουθεί πίνακας με τα 15 brands διασημοτήτων που φέρεται να έχουν ψεύτικους ακολούθους

The Row, Mary-Kate και Ashley Olsen
Η μάρκα με τους περισσότερους εκτιμώμενους «ψεύτικους» οπαδούς είναι η The Row, μια μάρκα μόδας και αξεσουάρ που ιδρύθηκε από τις αδελφές Όλσεν το 2006. Το ένα τρίτο (32,3%) των λογαριασμών που ακολουθούν το brand εντοπίστηκαν ως μη πραγματικοί, πράγμα που αντιστοιχεί σε περίπου 873.359 χρήστες. Περίπου το 10,79% των λογαριασμών πιθανολογείται ότι είναι λογαριασμοί bot.
Good American, Κλόε Καρντάσιαν
Καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση, η μάρκα denim και μόδας Good American της Κλόε Καρντάσιαν έχει πιθανώς 30,56% ψεύτικους followers στο Instagram, συνολικά πάνω από 740.000 δόλιους λογαριασμούς, με το 9,14% αυτών να είναι πιθανότατα bots. Αυτή η τεχνητή ενίσχυση συμβάλλει στη διαδικτυακή παρουσία της μάρκας, ωστόσο η εμπλοκή της παραμένει εντυπωσιακά χαμηλή, μόλις 0,02%, η πιο αδύναμη μεταξύ των αναλυθέντων εμπορικών σημάτων.
Poosh, Κόρτνεϊ Καρντάσιαν
Η μάρκα lifestyle Poosh της Κόρτνεϊ Καρντάσιαν κατατάσσεται στην τρίτη θέση, με τους «ψεύτικους» χρήστες να αντιπροσωπεύουν το 28,98% των χρηστών που την ακολουθούν στο Instagram. Πάνω από 1,3 εκατομμύρια ψεύτικοι λογαριασμοί ενισχύουν την εμφάνιση της μάρκας, με το 10,95% να είναι πιθανότατα λογαριασμοί bot. Είναι ενδιαφέρον ότι η Poosh κατατάσσεται επίσης στη χαμηλότερη θέση στο engagement (0,10%).
SKIMS, Κιμ Καρντάσιαν
Συνεχίζοντας με τις Καρντάσιαν, η μάρκα ρούχων και εσωρούχων SKIMS της Κιμ Καρντάσιαν υστερεί ελαφρώς, με το 28,70% των οπαδών της να είναι πιθανότατα ψεύτικοι, καταλαμβάνοντας την τέταρτη θέση. Παρά το γεγονός ότι τα έσοδα αυξήθηκαν περισσότερο από πέντε φορές από το λανσάρισμά της το 2020, φαίνεται ότι η μάρκα εξακολουθεί να εξαρτάται από τη χρήση ψεύτικων προφίλ για να ενισχύσει την εικόνα της, με σχεδόν 2 εκατομμύρια λογαριασμούς να εμφανίζονται ως ψεύτικοι, με τον τρίτο υψηλότερο αριθμό bot στις μάρκες κατάταξης (13,46%).
Savage X Fenty, Ριάνα
Η μάρκα εσωρούχων της Ριάνα κατατάσσεται στην πέμπτη θέση. Η Savage X Fenty, φέρεται να έχει το 27,58% των ακολούθων της στο Instagram που αποτελούνται από ψεύτικους λογαριασμούς, που ανέρχονται σε πάνω από 1,4 εκατομμύρια πλαστά προφίλ. Από αυτά, περίπου το 7,67% πιθανολογείται ότι είναι bots, συμβάλλοντας στον διογκωμένο αριθμό των followers. Παρά αυτούς τους τεχνητούς αριθμούς, η Savage X Fenty παλεύει με το engagement, διατηρώντας ένα χαμηλό ποσοστό μόλις 0,07%.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.