Η Σοφία Χατζηπαντελή, ένα από τα πιο πολυσυζητημένα πρόσωπα του GNTM, η οποία συμμετέχει στις auditions του reality μόδας και στη συνέχεια αποχώρησε, επιστρέφει στον διαγωνισμό του STAR. Το διάσημο μοντέλο, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εκπομπής «Breakfast @Star», έχει ήδη πραγματοποιήσει τα πρώτα γυρίσματα και θα την δούμε στα επόμενα επεισόδια. Μάλιστα, θα δούμε την Σοφία Χατζηπαντελή να φωτογραφίζεται μαζί με τις διαγωνιζόμενες σε ένα πλατό με… αέρα εξωτερικού. Το μοντέλο θα βρίσκεται και στην κριτική επιτροπή, όπου μαζί με την Βίκυ Καγιά, τον Γιώργο Καράβα και τον Τάσο Σοφρωνίου θα αποφασίζουν ποια κοπέλα θα αποχωρεί από το παιχνίδι.
Διαβάστε ακόμη: Ρένος Χαραλαμπίδης: «Μετάνιωσα που αρνήθηκα τον ρόλο του "Μάνθου" στο "Κωνσταντίνου και Ελένης"»
- «Μπορεί να έχω διακόψει και λόγω στύσης»: Απρόοπτα και αστεία από τα γυρίσματα ερωτικών σκηνών
- Δημοσκόπηση GPO: Σε άνοδο ΝΔ και ΕΛΑΣ - Σταθερό το ΠΑΣΟΚ, νέα υποχώρηση της Καρυστιανού
- Σάκκαρη για τον γάμο της με τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη: «Θα είναι μικρός με 500-600 καλεσμένους»
- Αλέξης Τσίπρας: Οι 5 άμεσες παρεμβάσεις ανακούφισης των πολιτών και το δίλημμα των εκλογών
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.