Μενού
survivor-all-star
Παίκτες του Survivor All Star | Survivor Greece
  • Α-
  • Α+

Με απόλυτη επιτυχία, σύμφωνα με τα ποσοστά τηλεθέασης, στέφθηκε η πρεμιέρα του «Survivor All Star» σημειώνοντας ποσοστά τηλεθέασης κατά πολύ υψηλότερα απ’ αυτά που είχε υπολογίσει ο ΣΚΑΪ, στο πλαίσιο, όμως, όσων είχε υποσχεθεί προσωπικά ο Τούρκος παραγωγός, Ατζούν Ιλίτζαλι, στους διοικούντες του τηλεοπτικού σταθμού του Φαλήρου αναπροσαρμόζοντας, μάλιστα, προς τα πάνω και τη ρήτρα τηλεθέασης για το ριάλιτι επιβίωσης.

Η πρεμιέρα του φετινού «Survivor All Star» την Κυριακή 8 Ιανουαρίου σημείωσε σε απόλυτα νούμερα τη δεύτερη καλύτερη επίδοση πρώτου επεισοδίου από τότε που ο ΣΚΑΪ εξασφάλισε τα δικαιώματα του ριάλιτι με μέσο μερίδιο τηλεθέασης 39,2%. Ο πρώτος κύκλος έκανε πρεμιέρα στις 13 Φεβρουαρίου του 2017 με μέσο μερίδιο τηλεθέασης 27,3%. Ο δεύτερος κύκλος ξεκίνησε στις 21 Ιανουαρίου του 2018 με το ποσοστό να σκαρφαλώνει στο 45,7%, ο τρίτος κύκλος, το «Ελλάδα – Τουρκία» είχε ημερομηνία έναρξης στις 2 Φεβρουαρίου του 2019 με τηλεθέαση 28,7%. Η πρεμιέρα του τέταρτου κύκλου στις 27 Δεκεμβρίου του 2020 σημείωσε 35,8%, ενώ το πρώτο επεισόδιο του περσινού «Survivor» που μεταδόθηκε στις 26 Δεκεμβρίου του 2021 είχε μέσο μερίδιο τηλεθέασης 27,6%.

Το μαμούθ επιπλέον ποσό που κέρδισε ο Ατζούν μέσα σε δύο μέρες 

Πώς μεταφράζονται, όμως, τα ποσοστά των δύο πρώτων ημερών μετάδοσης του «Survivor All Star» για τον Τούρκο παραγωγό Ατζούν Ιλίτζαλι; Η ρήτρα τηλεθέασης που έβαλε ο γείτονας καναλάρχης προβλέπει πως μέχρι του ποσοστού ύψους 20% στο δυναμικό κοινό 18 – 54 το κόστος παραγωγής ανά επεισόδιο είναι 100.000 ευρώ και αυξάνεται κατά 4.000 ευρώ με κάθε επιπλέον μονάδα τηλεθέασης στο συγκεκριμένο κοινό. Εάν, όμως, η τηλεθέαση ξεπεράσει το 40% αυτομάτως το κόστος ανεβαίνει στα 200.000 ευρώ.

Αυτό ακριβώς συνέβη με το πρώτο επεισόδιο που σημείωσε το βράδυ της Κυριακής 8 Ιανουαρίου στο δυναμικό κοινό 40,3%. Τη δεύτερη μέρα μετάδοσης του ριάλιτι επιβίωσης το βράδυ της Δευτέρας 9 Ιανουαρίου το ποσοστό τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό ήταν 34,3% που μεταφράζεται σε κόστος επεισοδίου 156.000 ευρώ. (100.000 το «μαξιλάρι» του 20% συν 56.000 ευρώ από την επιπλέον τηλεθέαση). Με απλά μαθηματικά εκτός από τις δωροθεσίες (τα προϊόντα που διαφημίζονται εντός «Survivor» δηλαδή έπαθλα, δώρα επικοινωνίας κτλ) των οποίων έχει την αποκλειστική εκμετάλλευση ο Τούρκος παραγωγός, ο ίδιος αποκόμισε επιπλέον κέρδος 156.000 ευρώ. Στην Acun Medya προβλέπουν ακόμη υψηλότερες επιδόσεις, άρα και έσοδα τις επόμενες εβδομάδες.     

Τα δώρα του «Survivor All Star» σε Σκορδά και Μουτσινά  

Η καταλυτική επίδραση των πρώτων επεισοδίων του «Survivor All Star» στους πίνακες τηλεθέασης δεν περιορίζεται μόνο στη ζώνη υψηλής τηλεθέασης (21.00 – 00.00) αλλά επεκτείνεται και στις υπόλοιπες εκπομπές του ΣΚΑΪ. Τη Δευτέρα 9 Ιανουαρίου ο μέσος όρος των δύο ζωντανών ψυχαγωγικών εκπομπών του τηλεοπτικού σταθμού του Φαλήρου ανέβηκε αισθητά. Το «Πρωινό μας» με τη Φαίη Σκορδά κατέγραψε 14,1% στο δυναμικό κοινό, ενώ το «Καλό Μεσημεράκι» του Νίκου Μουτσινά 12,7% στο ίδιο ηλικιακό κοινό ηλικίας 18 - 54. Η συγκρατημένη εκτίμηση στον ΣΚΑΪ (αναμένουν και την έναρξη εκπομπών και σειρών των άλλων καναλιών στο prime time από τις 15 Ιανουαρίου) είναι πως με την είσοδο και του «My Style Rocks» στο καθημερινό απογευματινό πρόγραμμα ο σταθμός θα σταθεροποιηθεί μέσα στην πρώτη τριάδα της τηλεθέασης.    

Συνεχίζει και την επόμενη σεζόν «Η Γη της Ελιάς» 

Κυκλοφορούσε εδώ και καιρό ως πληροφορία επιβεβαιώθηκε, όμως, επίσημα διά στόματος Πασχάλη Τσαρούχα στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη. Η «Γη της Ελιάς» θα συνεχιστεί και την επόμενη σεζόν στο Mega, όπως έχει γράψει εδώ και εβδομάδες το Reader. Ήδη σύμφωνα με πληροφορίες, ο Αντρέας Γεωργίου με τους συνεργάτες του βρίσκονται σε επικοινωνία με το Mega προκειμένου να οριστικοποιηθούν οι τελικές λεπτομέρειες για τον τρίτο κύκλο της σειράς. Είναι βέβαιο πως θα υπάρξουν σαρωτικές αλλαγές με πολλές από τις τρέχουσες ιστορίες να ολοκληρώνονται και ταυτόχρονα να ξεκινούν νέες πλοκές που θα σηματοδοτήσουν την είσοδο νέων προσώπων στο πρωταγωνιστικό καστ της δραματικής σειράς. 

Το νέο τραγούδι του «Σασμού» και το υποβρύχιο γύρισμα…

Ένα υποβρύχιο θα επιστρατευτεί για τις ανάγκες των γυρισμάτων του βίντεο κλιπ του νέου τραγουδιού του «Σασμού» που ερμηνεύει ο Γιάννης Κότσιρας σε στίχους του ίδιου και μουσική του Νίκου Τερζή. Το νέο τραγούδι της δραματικής σειράς του Alpha που θα είναι το τραγούδι του Αστέρη και της Αργυρώς έχει τίτλο «Θνητοί Θεοί» και θα ακουστεί στα καινούργια επεισόδια του σίριαλ που επιστρέφει από τις 16 Ιανουαρίου. Το κλιπ, το οποίο αναμένεται να είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακό λόγω της ιδιαιτερότητας του γυρίσματος στο βυθό της θάλασσας, θα είναι έτοιμο μέχρι το τέλος Ιανουαρίου. Ήδη πάντως έχουν ξεκινήσει συζητήσεις και για έναν τρίτο κύκλο επεισοδίων του «Σασμού» από την επόμενη σεζόν.  

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA