Μενού
Δανάη Μπάρκα mega εκπομπη
Δανάη Μπάρκα | @danai_barka - Instagram
  • Α-
  • Α+

Σε νέα δεδομένα μπαίνει πλέον η μακρόχρονη συνεργασία του ΣΚΑΪ με την Acun Medya. Γεγονός που φυσικά είχε διαφανεί από τις πρώτες εβδομάδες ανάληψης της διοίκησης από τον Κωνσταντίνο Ζούλα. Σε πρώτη φάση μπήκαν στον «πάγο» για την ακρίβεια σε βαθιά «κατάψυξη» δύο τηλεοπτικά προϊόντα που είχαν προαναγγελθεί μέσω τρέιλερ.

Το ριάλιτι εγκλεισμού «The Power» και το αγωνιστικό «Exatlon» που προσομοιάζει σε πολλά σημεία με το «Survivor». Εν συνεχεία ο ΣΚΑΪ εξασφάλισε μέσω της Acun Medya το event show – τηλεπαιχνίδι «The Floor» το οποίο οι πληροφορίες λένε πως βολιδοσκοπούσαν τόσο το Mega όσο και ο ΑΝΤ1.

Είναι ξεκάθαρο πλέον πως η παρουσία της Acun Medya περιορίζεται κατά πολύ στο πρόγραμμα του καναλιού του Φαλήρου ενώ την ίδια στιγμή γίνεται «άνοιγμα» προς άλλους προμηθευτές προγράμματος – εταιρείες παραγωγής. Το πρώτο τρέιλερ του «The Floor», casting call για την ακρίβεια ξεκίνησε να προβάλλεται.

Το παιχνίδι θα ξεκινήσει τον Μάιο γυρίσματα σε ειδικά διαμορφωμένο στούντιο – hub στην Ολλανδία και σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες θα μαγνητοσκοπηθούν δύο κύκλοι με τον καθένα να έχει διάρκεια 15 επεισοδίων. Το όνομα του παρουσιαστή θα «κλειδώσει» μέσα στις επόμενες μέρες. Κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ο Γιώργος Λιανός ο οποίος άλλωστε έχει συμβόλαιο αποκλειστικής συνεργασίας με την Acun Medya.

Η προβολή του «The Floor» πηγαίνει για την επόμενη σεζόν. Το ίδιο ισχύει και για το «The Voice» με την ίδια σύνθεση στην παρουσίαση (Γιώργος Καπουτζίδης) και στην κριτική επιτροπή (Χρήστος Μάστορας, Γιώργος Μαζωνάκης, Έλενα Παπαρίζου, Πάνος Μουζουράκης).

Για το δεύτερο μισό της επόμενης σεζόν μετά τον Ιανουάριο του 2026 σχεδιάζεται αλλά με πολλές υποσημειώσεις και αστερίσκους ένα αγωνιστικό ριάλιτι το οποίο θα είναι ή το «Survivor» ή το «Exatlon».

Ιδανικά ο ΣΚΑΪ δεν θα ήθελε να δεσμευτεί από τώρα για την αγορά αυτού του προγράμματος ωστόσο η Acun Medya επιθυμεί μια συνολική συμφωνία «πακέτο». Την ίδια στιγμή βέβαια στο κανάλι του Φαλήρου ξεκίνησαν νέες συνεργασίες όπως με τη «Silverline Media» («Η Ελλάδα Ψηφίζει») αλλά και την επαναφορά του «Big Brother» τα δικαιώματα του οποίου αγοράστηκαν για δύο κύκλους.

Τι μέλλει γενέσθαι στο Mega με Κώστα Τσουρό και Δανάη Μπάρκα

Μετά το Πάσχα θα ξεκινήσουν οι επαφές των στελεχών του Mega με παρουσιαστές των οποίων λήγει το συμβόλαιο τη φετινή σεζόν. Αυτή την πολιτική ακολουθεί εδώ και χρόνια ο σταθμός της λεωφόρου Συγγρού θέλοντας να έχει μια σχετικά καθαρή εικόνα για την αποδόσεις εκπομπών και επιδόσεις παρουσιαστών.

Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν συγκεκριμένες πληροφορίες ωστόσο αρχίζουν να διαμορφώνονται κάποια δεδομένα. Όσον αφορά στο Σαββατοκύριακο το Mega προσανατολίζεται στο να κρατήσει ανοιχτή τη ζώνη που επανενεργοποιήθηκε με το «Ακόμα Δεν Είδες Τίποτα!». Είχε γίνει μια ακόμη προσπάθεια τη σεζόν 2021 – 2022 με το «Τι Λέει» της Κατερίνας Καραβάτου η οποία όμως δεν είχε πάει ιδιαίτερα καλά με αποτέλεσμα τη σεζόν 2022 – 2023 η μεσημβρινή ζώνη του Σαββατοκύριακου να παραμείνει ανενεργή.

Αυτό το σενάριο τώρα συγκεντρώνει πολύ μικρές πιθανότητες. Επίσης, ο Κώστας Τσουρός τις τελευταίες εβδομάδες έχει ανεβάσει στροφές στους πίνακες τηλεθέασης. Σε κάθε περίπτωση εφόσον συνεχίσει θεωρείται δεδομένο ότι θα υπάρξουν αλλαγές μπροστά και πίσω από τις κάμερες στην infotainment εκπομπή του Σαββατοκύριακου.

Το καλοκαίρι λήγει και το συμβόλαιο της Δανάης Μπάρκα με το Mega. Εκεί η κατάσταση είναι πιο σύνθετη καθώς στο κανάλι δεν έχει αποφασιστεί ακόμη τι μορφή θα έχει η ζώνη την επόμενη σεζόν. Αν δηλαδή θα έχει ζωντανή ψυχαγωγική εκπομπή ή θα ακολουθεί μοντέλο που εφαρμόζουν άλλοι τηλεοπτικοί σταθμοί με προβολή τηλεπαιχνιδιών και επαναλήψεων σειρών.

Πάντως, το μοντέλο κοινωνικής εκπομπής δεν πρόκειται να ακολουθηθεί καθώς καλύπτεται απόλυτα από το «Live News» του Νίκου Ευαγγελάτου. Θεωρείται πιθανό να προταθεί στη Δανάη Μπάρκα κάτι διαφορετικό από ζωντανή ψυχαγωγική εκπομπή.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA