Μενού
My Man Can
Απόσπασμα από το τηλεπαιχνίδι My Man Can | YouTube
  • Α-
  • Α+

Ένα πρότζεκτ από το μακρινό 2018 επαναφέρει ο ΣΚΑΪ, ενδεχομένως μάλιστα και φέτος, στη λήξη της τηλεοπτικής περιόδου τον Ιούνιο. Πρόκειται για το τηλεπαιχνίδι «My Man Can» που για πρώτη φορά είδαμε στην Ελληνική τηλεόραση 6 χρόνια πριν με παρουσιαστή τον Γιώργο Λιανό

Σε κάθε επεισόδιο συμμετέχουν 4 παντρεμένα ζευγάρια και το ζευγάρι που κερδίζει, παίρνει το χρηματικό έπαθλο. Οι γυναίκες στοιχηματίζουν για τους άντρες τους, ποντάρουν και περιμένουν να δουν αν οι σύζυγοί τους θα τις δικαιώσουν. 

Οι άντρες καλούνται να διαγωνιστούν μεταξύ τους σε αθλητικά παιγνίδια, ασκήσεις γνώσεων και μια σειρά από δοκιμασίες που απαιτούν θάρρος και ευφυΐα. Το παιχνίδι στην πρώτη του εκδοχή βγήκε αιφνιδιαστικά στον ΣΚΑΪ μήνα Ιούλιο καθώς ο ΑΝΤ1 την ίδια περίοδο λάνσαρε το παρεμφερούς περιεχομένου πρότζεκτ «Το ταίρι ξέρει» με τον Τόνι Σφήνο

My Man Can: Η «αυλαία» και η δεύτερη ευκαιρία 

Τότε νικητής αναδείχθηκε το κανάλι του Αμαρουσίου με αποτέλεσμα το «My Man Can» να ολοκληρωθεί πρόωρα στα τέλη του Σεπτέμβρη του 2018. Προφανώς, και στο Φάληρο πιστεύουν τώρα πως μια δεύτερη ευκαιρία στο εν λόγω τηλεπαιχνίδι θα τύχει καλύτερης αποδοχής από το τηλεοπτικό κοινό.

Αυτή τη φορά παρουσιαστής στο πρότζεκτ που είναι πρόταση και παραγωγή του Ατζούν Ιλίτζαλι θα είναι ο Φάνης Λαμπρόπουλος. Τα γυρίσματα αναμένεται να ξεκινήσουν σύντομα. Σε δεύτερο χρόνο από την εταιρία του Τούρκου παραγωγού θα ξεκινήσει και η προετοιμασία της επιστροφής του «The Voice».

Αρκετές ειδήσεις έβγαλε η συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν στο Ραδιομέγαρο της Αγίας Παρασκευής την Τετάρτη 27 Μαρτίου 2024 ο Πρόεδρος της ΕΡΤ Κωνσταντίνος Ζούλας και η διευθύνουσα σύμβουλος της εταιρίας Κατερίνα Κασκανιώτη. 

ΕΡΤ: Τα μεγάλα events και οι αλλαγές στο πρόγραμμα

Με το βλέμμα στραμμένο στα τέσσερα μεγάλα γεγονότα που έρχονται σύντομα δηλαδή ο διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision, η κάλυψη των Ευρωεκλογών και οι αθλητικές μεταδόσεις του Euro και των Ολυμπιακών Αγώνων η Δημόσια Τηλεόραση έχει ήδη καταρτήσει μεσοπρόθεσμο αλλά και μακροπρόθεσμο πλάνο τετραετίας. 

Το ανταποδοτικό τέλος θα παραμείνει στα 3 ευρώ, η διαφήμιση θα παραμείνει στο πρόγραμμα με μετάδοση ωστόσο Ελληνικών και ξένων ταινιών χωρίς διακοπή ενώ το θέμα της παραμονής στις μετρήσεις της Nielsen θα επανεξεταστεί το φθινόπωρο οπότε και λήγει η σύμβαση με την εταιρία μέτρησης της τηλεθέασης. 

Στρατηγικός στόχος της ΕΡΤ είναι η ενίσχυση του ERTNEWS και του ERTFLIX. Τα γραμμικά κανάλια (ΕΡΤ1, ΕΡΤ2, ΕΡΤ3) θα συνεχίσουν να υφίστανται με ξεκάθαρη φυσιογνωμία το καθένα και διακριτό περιεχόμενο ενώ θα υπάρξει αναδιάρθρωση και ενίσχυση προσεχώς των Ραδιοφώνων της εταιρίας.

Εντός του Απριλίου θα μεταδοθεί για πρώτη φορά στην ελληνική τηλεόραση μια σειρά ντοκιμαντέρ-ανασκόπηση για όλες τις εθνικές εκλογές και τους πρωταγωνιστές τους από το 1974 έως σήμερα, την οποία έχει επιμεληθεί ο Νίκος Γούλιας και θα παρουσιάσει ο Μάκης Προβατάς. 

Στο ERTNEWS έρχεται ένα εντελώς διαφορετικό δελτίο ειδήσεων, που θα είναι αποκλειστικά σχεδιασμένο για Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης και θα μεταδίδεται καθημερινά, τόσο από το Instagram όσο και από το TikTok.

Τον προσεχή Σεπτέμβριο, θα βγει στον «αέρα» μια εμβληματική σειρά 5 ντοκιμαντέρ που θα είναι αφιερωμένη στα 50 χρόνια της Μεταπολίτευσης, την οποία θα επιμεληθούν ο Στάθης Καλύβας και ο Παναγής Παναγιωτόπουλος.

Σε ό,τι αφορά τη μυθοπλασία το ερχόμενο φθινόπωρο έρχεται στην ΕΡΤ1 και στο ERTFLIX η νέα σειρά για την κορυφαία Ελληνίδα υψίφωνο, τη Μαρία Κάλλας.

Πρόκειται για τη σειρά 10 επεισοδίων, με τίτλο «Η Μαρία που έγινε Κάλλας», σε σκηνοθεσία Όλγας Μαλέα, καλλιτεχνική επιμέλεια Φρόσως Ράλλη και παραγωγής Feelgood – Ειρήνη Σουγανίδου. Με δεύτερο κύκλο συνεχίσουν η «Ηλέκτρα» και η «Έρημη Χώρα».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA