Μενού
  • Α-
  • Α+

Ένα πανέμορφο αγόρι μόλις 8 ετών με καταγωγή από τη Λαμία, πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια του οίκου μόδας Louis Vuitton που γίνεται στην Μήλο. Ο Ντίνος με τα χαρακτηριστικά πυκνά μαλλιά και τη μοναδική ομορφιά μπορεί να τα έχει ήδη καταφέρει στο μόντελινγκ αλλά δηλώνει πως θέλει να γίνει... Γιάννης Αντετοκούνμπο! 

Διαβάστε ακόμη: Louis Vuitton: Ο 8χρονος Ντίνος από τη Λαμία που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της Μήλου 

«Η μαμά μου είναι από την Αφρική και ο μπαμπάς μου από τη Λαμία», είπε στον ΣΚΑΙ ο 8χρονος Ντίνος και για την καμπάνια ανέφερε πως του άρεσε «πάρα πολύ και συνεχίζω να κάνω μόντελινγκ, ήταν δύσκολο αλλά το απόλαυσα. Δύσκολο ήταν επειδή ήταν μακριά και έπρεπε να μπω σε καράβι και να περιμένω 3-4 ώρες. Είχα λίγο άγχος. Μπορεί να γίνω και μοντέλο στη ζωή μου», αλλά το όνειρό του είναι να ακολουθήσει τα βήματα του Γιάννη Αντετοκούνμπο και να γίνει μπασκετμπολίστας στο NBA ή ποδοσφαιριστής. «Εγώ θα γίνω σαν τον Γιάννη είμαι και ψηλός», λέει ο Ντίνος. Από την πλευρά του ο πατέρας του υποστηρίζει πως είναι ελεύθερος να επιλέξει σε ποιον επαγγελματικό κλάδο θα δραστηριοποιηθεί. 

«Η μαμά είχε το μικρόβιο σκεφτήκαμε ότι θα μπορούσε να δοκιμάσει και ο Κωνσταντίνος. Πήγαμε σε ένα πρακτορείο για πλάκα αλλά εξελίχθηκε καλά. Έχει κάνει κάποιες δουλειές και του άρεσε. Προέκυψε σαν αστείο αλλά του αρέσει και συνεχίζουμε», είπε στον ΣΚΑΙ ο πατέρας του 8χρονου, Ανδρέας. «Γνώρισα τον Ανδρέα 21 χρόνια πριν και ήρθα εδώ» είπε η μητέρα του Ντίνου, Χέδερ και ανέφερε πως τα πρώτα χρόνια που βρισκόταν στην Ελλάδα δέχτηκε ρατσισμό «στη δουλειά, με φώναζαν η μαυρούλα. Δεν είναι καλό αυτό. Δεν είναι δικό μου πρόβλημα αν έχεις θέμα με το δέρμα μου, αυτό είναι δικό σου πρόβλημα».

Η καμπάνια της Louis Vuitton στη Μήλο με τον 8χρονο Ντίνο

H νέα διαφημιστική καμπάνια του διάσημου οίκου μόδας γυρίστηκε στο νησί της Μήλου, το οποίο αναδείχθηκε ως το καλύτερο νησί στον κόσμο, σύμφωνα με το ταξιδιωτικό περιοδικό Travel+Leisure. Ένα μοναδικό σκηνικό με πολύχρωμο τοπίο με απαλές, αμμώδεις παραλίες, υποβρύχιες θαλάσσιες σπηλιές και επιβλητικούς γκρεμούς. Ο οίκος της Louis Vuitton αναφέρει χαρακτηριστικά: «η καμπάνια είναι μια υποβλητική ωδή στο εσωτερικό παιδί, που απελευθερώνεται σε μια ονειρεμένη απόκοσμη ομορφιά».

https://www.youtube.com/watch?v=YpQrIQdaqMA
Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA