Μενού
  • Α-
  • Α+

Ο Τόλης Βοσκόπουλος, ο... ανεπανάληπτος του ελληνικού τραγουδιού έφυγε από τη ζωή τα ξημερώματα της Δευτέρας γράφοντας τον επίλογο σε μία τεράστια καριέρα που που πέρα από τη μουσική περιελάμβανε τόσο το θέατρο όσο και τον κινηματογράφο.

Διαβάστε ακόμη: Βοσκόπουλος: Πέθανε ο Ανεπανάληπτος - Τα 10 πιο αγαπημένα τραγούδια του πρίγκιπα

Στα πρώτα του βήματα άλλωστε και πριν ανέβει στις πίστες είχε προλάβει να συστήσει τον εαυτό του και το όνομά του, ως ηθοποιός με συμμετοχές αλλά και πρωταγωνιστικούς ρόλους σε ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου.

Από τα τέλη της δεκαετίας του '60 όμως στράφηκε σχεδόν αποκλειστικά στο τραγούδι χτίζοντας τον μύθο του που ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο στο πέρασμα των χρόνων.

Εκπρόσωπος της παλιάς αυθεντικής γενιάς ερμηνευτών, ο Τόλης Βοσκόπουλος κέρδισε τον σεβασμό τόσο του κοινού όσο και τον συναδέλφων του, με πολλά «ιερά τέρατα» του ελληνικού τραγουδιού να του έχουν βγάλει κατά καιρούς το καπέλο.

Όπως για παράδειγμα ο Γιώργος Ζαμπέτας, που είχε κάνει ιδιαίτερη αναφορά στην αυτοβιογραφία του στον Βοσκόπουλο. «Ο Τόλης είναι γεννημένος θεατρίνος. Ανεβαίνει στην πίστα και την καταπίνει όλη. Γιατί η πίστα όταν ανεβαίνεις σου λέει: φάε με για θα σε φάω. Να ξηγιόμαστε. Μεγάλος εργάτης ο Βοσκόπουλος, ο μεγαλύτερος» είχε αναφέρει.

Ο μόνος σταρ που έχει η Ελλάδα

Ο Γιάννης Πάριος ήταν ένας από τους καλλιτέχνες που είχε συνεργαστεί με τον Τόλη Βοσκόπουλο καθώς είχε γράψει για εκείνον στίχους και μουσική. Όπως είχε αποκαλύψει ο ίδιος ο Πάριος το πρώτο τραγούδι που έγραψε ήταν το «Κάτι τέτοιες ώρες» που συμπεριλήφθηκε στον δίσκο «Είναι το κάτι που μένει» του 1977. Στον ίδιο δίσκο βρισκόταν και το «Να σ' αγαπώ καλέ μου» που επίσης είχε γράψει τους στίχους ο Γιάννης Πάριος σε μουσική του Θανάση Πολυκανδριώτη.

Ο «τροβαδούρος του έρωτα» όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται ο Γιάννης Πάριος, είχε χαρακτηρίσει τον Τόλη Βοσκόπουλο ως τον «μόνο σταρ που έχει η Ελλάδα».

Ο Πρίγκιπας της πίστας

Το πρώτο παρατσούκλι που αποκόμισε ο Τόλης Βοσκόπουλος ήταν το πρίγκιπας! Αιτία το στυλ, του στησίματος του στο πάλκο, και του τρόπου ερμηνείας και ντυσίματος. Ένας καλλιτέχνης που είχε  φανατικούς θαυμαστές, και όπως έλεγαν χαρακτηριστικά «τον Βοσκόπουλο ή θα τον λατρεύεις ή δεν θα τον ακούς καθόλου».

Μάλιστα όπως έχει δηλώσει ο Γιώργος Γερολυμάτος τη δεκαετία του 1970 οι νέοι τραγουδιστές έσπαγαν το δόντι τους προκειμένου να μοιάσουν στον Βοσκόπουλο (λόγω της χαρακτηριστικής οδοντοστοιχίας του καλλιτέχνη).

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA