Μενού
  • Α-
  • Α+

Η περίοδος της Black Friday ολοκληρώθηκε -τυπικά- την περασμένη Παρασκευή, οι προσφορές όμως από τα περισσότερα καταστήματα συνεχίζονται, έστω και διαδικτυακά, λόγω της Cyber Monday. Πρόκειται για την αντίστοιχη «Μαύρη Παρασκευή» αλλά για το διαδικτυακό εμπόριο και η των εμπορικών καταστημάτων είναι προαιρετική.

Η Cyber Monday δεν συμπεριλαμβάνεται στις τακτικές εκπτώσεις αλλά πρόκειται για προωθητική ενέργεια και αφορά όλη την αγορά και όλες τις επιχειρήσεις, μικρής, μεσαίας και μεγάλης κλίμακας. 

ο εμπορικός κόσμος αναμένει πως μαζί με την Cyber Monday ο φετινός τζίρος της συγκεκριμένης περιόδου θα ξεπεράσει τα 300 εκατ. ευρώ και τα 3 εκατ. πωλήσεις. Αυτό, εξάλλου, υποστήριξε και ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς Βασίλης Κορκίδης ενώ μιλώντας στο ΑΠΕ ανέφερε μεταξύ άλλων πως: «Οι πρώτες εκτιμήσεις δείχνουν πως ο τζίρος της φετινής εκπτωτική περιόδου Black Friday - Cyber Monday θα ξεπεράσει τα 300 εκατ. ευρώ και τα 3 εκατ. πωλήσεις, αφού η αύξηση της φετινής κίνησης δικαιολογείται απόλυτα από τη λειτουργία του συνόλου της αγοράς και των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου.

Σαφώς, κερδισμένα θα είναι φέτος τα φυσικά εμπορικά καταστήματα που μπόρεσαν να λειτουργήσουν σε μία ανοιχτή αγορά, ενώ τα e-shops θα διατηρήσουν την ανοδική δυναμική τους σε μια "Phygital" λειτουργία της αγοράς».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA