Λίγο μετά το μεσημέρι και αφού επέστρεψε από το εμβολιαστικό κέντρο στα Πατήσια, όπου βρέθηκε για να επιβλέψει την εμβολιαστική διαδικασία και να στείλει ένα μήνυμα λόγω της υπέρβασης του ενός εκατομμυρίου εμβολιασμών, ο Κυριάκος Μητσοτάκης… έσβησε και κεριά στο Μέγαρο Μαξίμου.
Ο πρωθυπουργός σήμερα, άλλωστε, είχε τα γενέθλια του, κλείνοντας τα 53 και μπαίνοντας αισίως στα 54, μιας και έχει γεννηθεί στις 4 Μαρτίου του 1968.
Υπό άλλες προϋποθέσεις, βεβαίως, στο γραφείο του στο Μαξίμου θα δεχόταν επισκέψεις, αλλά φέτος, λόγω κορονοϊού, κάτι τέτοιο δεν επιτρεπόταν. Έτσι, οι στενοί του συνεργάτες φρόντισαν τουλάχιστον να του πάνε μια τούρτα, προκειμένου να το ευχηθούν.
Χωρίς τυμπανοκρουσίες, το στενό κυβερνητικό επιτελείο έμεινε για λίγη ώρα στο γραφείο του πρωθυπουργού, στο ισόγειο του Μαξίμου και μετά…η σεμνή τελετή έλαβε τέλος.
Το ότι δεν μπορούσε, πάντως, να δεχθεί επισκέψεις δεν σήμαινε ότι ο κ. Μητσοτάκης δεν δέχθηκε και ευχές τηλεφωνικά ή μέσω whatsapp και sms. Πρόκειται, δε, για τα δεύτερα γενέθλια υπό ιδιαίτερες συνθήκες, μιας και πέρυσι τα πέρασε εν μέσω της κρίσης του Έβρου…
Διαβάστε Ακόμα:
Σταϊκούρας: Κάθε εβδομάδα lockdown κοστίζει στην οικονομία 750 εκατομμύρια ευρώ
Πελώνη: Στο δίλημμα με το κράτος δικαίου ή με τον Κουφοντίνα, ο κ. Τσίπρας έχει ήδη πάρει θέση
- Βάσεις 2026: Ποιες σχολές θα ανέβουν, ποιες θα πέσουν - Η πρώτη εικόνα ανά επιστημονικό πεδίο
- Πανελλήνιες: Η ακραία βαθμολογία μιας από τις κορυφαίες μαθήτριες στην Ελλάδα
- Καλλιθέα: Ταυτοποιήθηκε το θύμα της επίθεσης, ήταν μόλις 15 ετών
- Ο Παϊτέρης κάλεσε τη Λατινοπούλου για καφέ: «Αν ζητήσει συγγνώμη, θα την ψηφίσουν 700.000 Ρομά»
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.