Ο Άρης Πορτοσάλτε προκαλεί ξανά το ενδιαφέρον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Σχολιάζοντας το πρωί της Τρίτης τις προτάσεις της Κομισιόν για ένα lockdown χωρίς Covid-19, ανέφερε ότι η λύση για την αντιμετώπιση της ακρίβειας είναι να κόψουμε την… κατανάλωση.
«Ένα πράγμα που είναι ακριβό το αντιμετωπίζεις με έναν τρόπο, μειώνοντας την κατανάλωσή του» είπε χαρακτηριστικά. Αυτό που πρότεινε δηλαδή είναι οι πολίτες να… κόψουν το φαγητό, τις μετακινήσεις, το ρεύμα κ.λπ. «Το κάνει κάθε λογικός άνθρωπος, αλλιώς αν έχεις χρήματα κάνε αντίσταση και πλήρωνε. Είσαι εσύ και το πορτοφόλι σου. Πες όχι φον ντερ Λάιεν εγώ θα κυκλοφορώ κάθε μέρα», συμπλήρωσε.
- Σεισμός στη Βενεζουέλα: «Σαν ταινία τρόμου» - Ο ισχυρότερος σεισμός του αιώνα
- «Κουκουρούκου, μούφες και κουφάθηκα»: Ένα λεξικό των εφήβων της δεκαετίας του 1990
- Ρένια Λουϊζίδου: «Είναι δύσκολο να ξεφύγεις από την εικόνα που θέλουν να φτιάξουν, το έκανα από νωρίς»
- Η αμηχανία της Σκορδά στην όλο νόημα έναρξη του Buongiorno - «Έχω να πω πάρα πολλά», λέει ο Ουγγαρέζος
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.