Αποχαιρετιστήριο γεύμα στον πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας, Νίκο Αναστασιάδη και τη σύζυγό του Άντρη Αναστασιάδου παρέθεσαν νωρίτερα, σήμερα, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης και η σύζυγός του, Μαρέβα Γκραμπόφσκι - Μητσοτάκη. Στο πλαίσιο του μεσημεριανού, ο Πρωθυπουργός ευχαρίστησε τον κ. Αναστασιάδη για την πολυετή στενή συνεργασία τόσο σε διμερές επίπεδο όσο και στο επίπεδο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Τονίστηκε επίσης ότι η Ελλάδα και η Κυπριακή Δημοκρατία αποτελούν πυλώνες ασφάλειας και σταθερότητας στην Ανατολική Μεσόγειο, ως υπεύθυνες δυνάμεις προσηλωμένες στο Διεθνές Δίκαιο και στους κανόνες που απορρέουν από αυτό. Ο Πρωθυπουργός επανέλαβε την στήριξή του σε μία δίκαιη και βιώσιμη λύση του Κυπριακού.

Ο κ. Αναστασιάδης ολοκληρώνει τη δεύτερη θητεία του και αποχωρεί από το αξίωμά του, μετά την εκλογή του διαδόχου του, στις προεδρικές εκλογές του Φεβρουαρίου.

- «Πίσω από τους αριθμούς κρύβονται άνθρωποι»: Γιατί οι αγρότες κατεβάζουν τα τρακτέρ μέσα στο καλοκαίρι
- Τι ακριβώς εννοεί ο Έντι Ράμα με το «Δεν είμαι ο Νονός της Αλβανίας» ενώ μια χώρα φλέγεται;
- Δεν ξέρεις γερμανικά; Τα μπρατσάκια σου και σε άλλη παραλία - Η πλαζ που σου ζητά «πτυχίο»
- Οι Βρετανοί ζουν το ίδιο δράμα με εμάς και το σουβλάκι
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.