Μενού
popi-tsapanidoy
Πόπη Τσαπανίδου | Eurokinissi
  • Α-
  • Α+

Στο πόρισμα της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), στο οποίο υπογραμμίζετα, μεταξύ άλλων, ότι ο προφυλακισμένος 59χρονος σταθμάρχης Λάρισας δεν είχε λάβει την απαραίτητη εκπαίδευση, αναφέρθηκε η εκπρόσωπος Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ, Πόπη Τσαπανίδου. Σε σχετική της δήλωση σημειώνει το πόρισμα της ΡΑΣ, όχι μόνο σοκάρει, αλλά εντείνει και το «γενικευμένο αίσθημα ανασφάλειας της κοινωνίας, καθώς ανακαλεί όλους τους σταθμάρχες που η Νέα Δημοκρατία είχε προσλάβει με μπλοκάκι».

Η κα Τσαπανίδου εξαπολύει επίθεση, παράλληλα, και στον Κυριάκο Μητσοτάκη, σημειώνοντας ότι το πόρισμα της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων «αποδεικνύει η αριστεία και το επιτελικό κράτος του κ. Μητσοτάκη είναι τα ρουσφέτια και η αδιαφορία για την ασφάλεια των πολιτών».

Η δήλωση Τσαπανίδου

«Το πόρισμα της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων όχι μόνο σοκάρει αλλά εντείνει το γενικευμένο αίσθημα ανασφάλειας της κοινωνίας, καθώς ανακαλεί όλους τους σταθμάρχες που η ΝΔ προσέλαβε με μπλοκάκι κρίνοντας ότι έχουν ανεπαρκή εκπαίδευση και αποτελούν κίνδυνο για τη δημόσια ασφάλεια. Με τον πιο δραματικό τρόπο διαπιστώνουμε ότι η αριστεία και το επιτελικό κράτος του κ. Μητσοτάκη είναι τα ρουσφέτια και η αδιαφορία για την ασφάλεια των πολιτών».

«Κόλαφος» το πόρισμα της ΡΑΣ

Ο προφυλακισμένος σταθμάρχης της Λάρισας, ο οποίος φέρεται να είναι ο κύριος φταίχτης του τραγικού δυστυχήματος με τα τρένα στα Τέμπη, δεν είχε λάβει την απαραίτητη εκπαίδευση. Κοινώς, οι υπεύθυνοι είχαν βάλει έναν άσχετο να διαχειρίζεται το πιο νευραλγικό κομμάτι του σιδηροδρομικού δικτύου του ΟΣΕ, ο οποίος το μόνο που είχε να πει, βάσει των απομαγνητοφωνημένων συνομιλιών ραδιοασυρμάτου όταν τον ενημέρωσαν ότι υπήρχε σύγκρουση τρένων, ήταν «αμάν... καλώς». Σε ανακοίνωσή της η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) συμπεραίνει ύστερα από την μελέτη των στοιχείων του δυστυχήματος, ότι ο εν λόγω σταθμάρχης δεν είχε εκπαιδευτεί από τον ΟΣΕ για τη θέση του, πριν λάβει την πιστοποίησή του.

«Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων με τα έως σήμερα στοιχεία που έχει συγκεντρώσει, διαβλέπει ισχυρές ενδείξεις ότι ο θεωρητικός και πρακτικός κύκλος εκπαίδευσης που παρείχε ο Διαχειριστής της Σιδηροδρομικής Υποδομής (ΟΣΕ) σε προσωπικό του ΟΣΕ που επιτελεί κρίσιμα καθήκοντα (σταθμάρχες - κλειδούχους) υπήρξε ελλιπής και ως εκ τούτου ανεπαρκής» αναφέρει η ΡΑΣ, και συνεχίζει:

«Η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων με σειρά ελέγχων διερεύνησε τον κύκλο της εκπαίδευσης του Προσωπικού Κλάδου Κυκλοφορίας στον οποίο συμμετείχε ο σταθμάρχης που εμπλέκεται στο δυστύχημα της 28ης Φεβρουαρίου 2022 και διαπίστωσε ότι δεν τεκμηριώνεται η σωστή και ολοκληρωμένη θεωρητική και πρακτική εκπαίδευση των εκπαιδευόμενων του συγκεκριμένου κύκλου μαθητείας, σύμφωνα με τις απαιτήσεις που καταγράφονται στον Οδηγό Σπουδών».

Πλέον, μένει να αποδειχθεί, ποιοι δεν εκπαίδευσαν ως όφειλαν τον σταθμάρχη, ποιοι υπέγραψαν ότι έχει λάβει εκπαίδευση, και γενικότερα ποιοι άλλοι εμπλέκονται σε άλλο ένα ρουσφέτι, που αυτή τη φορά κόστισε τη ζωή σε 57 συνανθρώπους μας και σακάτεψε τις ζωές εκατοντάδων άλλων μια για πάντα.
 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA