Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης, επικοινώνησε με τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, μετά τη νίκη του Τούρκου προέδρου στις εκλογές, προκειμένου να τον συγχαρεί.
Με ανάρτησή του στο twitter ο κ. Μητσοτάκης έκανε γνωστό πως: «Συνεχάρη τον Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν για την επανεκλογή του ως προέδρου της Τουρκίας και εξέφρασα τις καλύτερες ευχές μου για την πρόοδο και ευημερία του τουρκικού λαού».
- Χανιά: Οι χειρισμοί της ΕΛΑΣ που «έσπασαν» τον 43χρονο - Από το «θέατρο» στη συγκλονιστική ομολογία
- Λιονέλ Μέσι: Ο πρώτος των πρώτων – Δείτε τα 18 γκολ του σε Μουντιάλ
- Από το τρόπαιο στην πραγματική ζωή: 4 νικητές του MasterChef μιλούν στο Reader για όσα ακολούθησαν
- Στα Επείγοντα του «Γεννηματάς» ο απεργός πείνας από τα Προσφυγικά: Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να τον εξετάσουν
Ακολουθήστε το Reader στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα νέα από την Ελλάδα και τον κόσμο.