Μενού
Το Μετρό Θεσσαλονίκης
Στιγμιότυπο από το Μετρό Θεσσαλονίκης | Eurokinissi
  • Α-
  • Α+

Στα τέλη Νοεμβρίου 2025 προγραμματίζεται να δοθεί προς χρήση η επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς την Καλαμαριά, με επιπλέον πέντε σταθμούς που θα αυξήσουν το μήκος της γραμμής κατά 4,78 χλμ. Μέσα στους πέντε σταθμούς (Νομαρχία, Καλαμαριά, Αρετσού, Νέα Κρήνη, Μίκρα) δεν περιλαμβάνεται η σύνδεση με το αεροδρόμιο, κάτι που έχει προκαλέσει απορίες αλλά και αντιδράσεις από φορείς της πόλης.

Στο θέμα αναφέρθηκε ο αρμόδιος Υφυπουργός για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, μιλώντας στο συνέδριο Greece Talks. «Έχουμε βάλει ένα χρονικό ορόσημο στον ένα χρόνο από τη λειτουργία της βασικής γραμμής να λειτουργήσει η επέκταση. Απαιτούνται πολλαπλές συμβάσεις οι οποίες πρέπει να συνδυαστούν μεταξύ τους ώστε να επέλθει ενσωμάτωση όλου του συστήματος και του Μετρό της Καλαμαριάς στη βασική γραμμή».

Μετρό Θεσσαλονίκης

Αναφερόμενος στις επεκτάσεις του Μετρό προς το Αεροδρόμιο, ο κ. Ταχιάος παρέπεμψε στην Μελέτη Ανάπτυξης Μετρό Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με την οποία η πρώτη προτεραιότητα για την πόλη δεν είναι το αεροδρόμιο. «Η προτεραιότητα της επέκτασης του Μετρό είναι στη βορειοδυτική Θεσσαλονίκη και έχει αξία. Γιατί έχει αξία; Αρκεί να αναφέρω ότι έχουμε προγραμματίσει σταθμό στην Τερψιθέα, η οποία θα εξυπηρετεί την πρόσβαση στο μουσείο που θα κατασκευαστεί στο στρατόπεδο Παύλου Μελά».

Για το Flyover, ο Υφυπουργός Υποδομών υποστήριξε ότι η κατασκευή του προχωρά με βάση το χρονοδιάγραμμα που έχει τεθεί, υποστηρίζοντας ότι είναι εφικτός ο στόχος παράδοσης του έργου τον Μάιο του 2027. Όπως είπε, «το βλέπουν όλοι ότι το έργο "τρέχει" με ταχύτατους ρυθμούς και για την επίτευξη του στόχου που έχουμε θέσει εργάζονται πλήθος ανθρώπων ασταμάτητα».

Νίκος Ταχιάος

 

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA