Μενού
konstantinou
Καίτη Κωνσταντίνου | eurokinissi
  • Α-
  • Α+

Αυτή πρέπει να είναι μία από τις χιλιάδες ατάκες που εκστόμισε παίζοντας κάποιον ρόλο η Καίτη Κωνσταντίνου. Χωρίς τη φωνή της και το background του ρόλου της, η ατάκα αυτή φαίνεται ανέμπνευστη και ίσως τεμπέλικη. Έλα όμως που η φωνή και το background είναι το πιο σημαντικό πράγμα του κόσμου.

Η Σωσώ ήταν ένας τρομερός villain χαρακτήρας (ο καλύτερος villain που είδαμε ποτέ στην ελληνική τηλεόραση) μίας μορφωμένης γυναίκας μεσοαστικής καταγωγής η οποία ζει και δρα (αυτό)εγκλωβισμένη σε έναν αποτυχημένο γάμο με ένα κλασικό Έλληνα λαϊκό άντρα.

Ένα ζευγάρι που ο καθένας προσπαθούσε να αναπληρώσει το κενό του με εξωσυζυγικές σχέσεις, τον Ολυμπιακό και διάφορες ανωριμότητες ο ένας, και με κυνισμό και σκοτεινά πλάνα εκδίκησης η άλλη. Διαφορετικές εκδοχές της ίδιας ανάγκης να ξεφύγεις από τις κανονικότητες.

Αν μη τι άλλο ο τρόπος που λειτουργούσε η σύγκρουση της πλούσιας αστικής τάξης που αντιπροσώπευε η Σωσώ με την αναδυόμενη λαϊκή τάξη που έμπαινε πια σε καλύτερα σπίτια στα τέλη της δεκαετίας του 90 γεννούσε τρομερά κωμικά αποτελέσματα. Όπως η συνύπαρξη με τον Φωτάρα και τον Γιάννη Μποσταντζόγλου.

Κι αν ο Αλέκος ερχόταν από τα έγκατα της ελληνικής μυθοπλασίας και της ρουτίνας, η Σωσώ ήταν σαν να έπεσε ως κομήτης για να δώσει με το πικρόχολο χιούμορ της, το φλέγμα ακόμα και με το ακραίο της ντύσιμο μία τελείως νέα, μεταμοντέρνα εκδοχή νοικοκυράς η οποία ήταν καινοφανής για οτιδήποτε ήξεραν μέχρι τότε.

Καινοφανής όχι μόνο για το είδος του χιούμορ της που παρέπεμπε στην οικογένεια Άνταμς αλλά κυρίως γιατί ενσάρκωνε μία γυναίκα η οποία δεν παραδιδόταν στον έμφυλο ρόλο της αλλά τον υπερέβαινε βγαίνοντας τελείως έξω από αυτόν.

Και αν είναι μία φορά δύσκολο για τον εκπληκτικό δημιουργό Παπαπέτρου να συλλάβει αυτόν τον πρωτάκουστο για την τότε τηλεόραση ρόλο, είναι ακόμα πιο δύσκολο για την ηθοποιό να τον πιάσει, να τον αναγνώσει τέλεια, να του δώσει όλα τα στοιχεία που χρειάζεται και μετά να τον παρουσιάσει σε όλους εμάς καρτουνίστικο εκ πρώτης όψεως αλλά απίστευτα πολυεπίπεδο στην πορεία του χρόνου.

Και εκείνη το κατάφερε από το πρώτο «να περιμένεις» που πέταξε, χωρίς καν να φαίνεται, ε εκείνο το πρώτο επεισόδιο των Εγκλημάτων, που θα ήθελα πολύ να δω τις αντιδράσεις όσων των είδαν στην πρώτη εκείνη προβολή του μέχρι το τελευταίο επεισόδιο που έκλεισε όλη την πλοκή με τον γνωστό παρανοϊκό τρόπο.

Η Καίτη Κωνσταντίνου δεν ήταν βέβαια μόνο η Σωσώ. Είχε κάνει εκατοντάδες άλλα πράγματα πριν και μετά από τα Εγκλήματα. Αρκεί όμως να δεις μερικά επεισόδια για να καταλάβει κανείς πόσο σπουδαία ηθοποιός υπήρξε. Τόσο σπουδαία που υπήρξε καθοριστική για τη χρυσή εποχή της ελληνικής τηλεόρασης, αυτής που τόσο νοσταλγούμε πια όσοι την πρόλαβαν αλλά και όσοι και όσες δεν είχαν καν γεννηθεί τότε.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA