Μενού
  • Α-
  • Α+

Marilyn Manson. Ο ρόκερ με το εκκεντρικό παρουσιαστικό, πολυτάλαντος καλλιτέχνης που έχει ασχοληθεί με την ηθοποιία, τη ζωγραφική αλλά και τη δημοσιογραφία. Στο άκουσμα του ονόματός του, το πρώτο που σκέφτεται κανείς είναι το εκκεντρικό παρουσιαστικό του. Για τους φαν πρώτα έρχονταν τα τραγούδια του. Πλέον όμως αυτά φαίνεται να έχουν αλλάξει αφού πίσω από τον καλλιτέχνη κρυβόταν ένας βιαστής, ένας άνδρας σαδιστής που αντλούσε την ηδονή μέσα από το φρικτό πόνο, σύμφωνα με τις γυναίκες που τον κατήγγειλαν δημοσίως.

Διαβάστε ακόμη: Marilyn Manson: Αιχμαλώτιζε γυναίκες και τις βασάνιζε, είχε σβάστικες και αίμα στο σπίτι του – Αποκαλύψεις από το Rolling Stone

Η γυναίκα που άνοιξε τον «ασκό του Αιόλου» για τον Μέριλιν Μάνσον ήταν η ηθοποιός Εβαν Ρέιτσελ Γουντ. H 34χρονη σήμερα ηθοποιός είχε σχέση τον τραγουδιστή όταν ήταν 21 ετών. Οι δυο τους είχαν βρεθεί στην Ελλάδα, λίγους μήνες μετά τον αρραβώνα τους και μίλησαν στον Φώτη Σεργουλόπουλο και στο STAR στις 28 Απριλίου 2010, κατά τη διάρκεια των εγκαινίων της έκθεσής του με πίνακες ζωγραφικής «Hell, Etc» στον πολυχώρο Αθηναΐς στον Βοτανικό. «Είναι δεμένη επάνω μου» έλεγε ο Μάνσον και συμπλήρωνε η Έβαν «αλυσοδεμένη», 11 χρόνια πριν τις φρικτές αποκαλύψεις για βασανιστήρια γυναικών σε δωμάτιο με ηχομόνωση που είχε στο διαμέρισμά του. Τότε η Έβαν συμμετείχε στη σειρά «Τrue Blood» και ο Μάνσον την αποκάλεσε στην κάμερα «βασίλισσα των βρικολάκων» με την ηθοποιό να συμπληρώνει πως «αυτός είναι ο βασιλιάς». «Εγώ είμαι σπίτι ο αληθινός βρικόλακας», έλεγε ο τραγουδιστής. 

Η έκθεση του Μάνσον είχε θέμα «Γκροτέσκ», δηλαδή ζωγραφική με γελοιογραφική υπερβολή ώστε να τονιστεί το κακό και το άσχημο. «Λατρεύω τους πίνακές μου είναι υπέροχοι. Οι περισσότεροι είναι εμπνευσμένοι από εκείνη (σ.σ. Εβαν Ρέιτσελ Γουντ). Χρησιμοποιώ χρώματα από την Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων. Πολλοί κριτικοί και ιστορικοί τέχνης κατακρίνουν τα μέσα που χρησιμοποιώ γιατί δεν διαρκούν για πάντα. Και πάντα λέω δεν δίνω δεκάρα γιατί θα έχω πεθάνει τότε», έλεγε ο Μέριλιν Μάνσον για την έκθεσή του. 

Ο Φώτης Σεργουλόπουλος ρώτησε το ζευγάρι για το πως είναι μία συνηθισμένη μέρα ανάμεσά τους με τον Μάνσον να δείχνει με τον δείκτη του την Εβανς και να τον προτρέπει να τη ρωτήσει. «Βλέπουμε πολλές ταινίες, μετακόμισα μαζί της, εκείνη ζει στην παραλία, είναι όμορφα, ξεκούραστα, πολύ διαφορετικά για εμένα... Το τελευταίο σπίτι που έμενα ήταν νομίζω καταραμένο. Σίγουρα ήταν στοιχειωμένο από μοχθηρά πνεύματα», λέει ο Μάνσον και συμπληρώνει η Εβαν «οπότε φύγαμε». «Ήθελα απλά ένα μέρος να ζωγραφίζω και το σπίτι που βρήκα άνηκε στον Μπίλι Ζέιν το 1998. Είναι και αυτός Έλληνας. Πολύ ωραίος άνδρας», ανέφερε. 

«Είναι δύσκολο να τον βάλεις για ύπνο, συνεχώς δημιουργεί. Αν οι άνθρωποι δεν χρειάζονταν ύπνο δεν θα σταματούσε ποτέ», έλεγε η αρραβωνιαστικιά του Μάνσον με τον ίδιο να ισχυρίζεται πως είναι δημιουργικός από τις 3 έως τις 6 το πρωί: «τα μυαλά των άλλων είναι σιωπηλά τότε και δεν υπάρχει θόρυβος στο δικό μου μυαλό». Ο Μέριλιν Μάνσον έχασε την ισορροπία του στη συνέχεια της συνέντευξης και σχολίασε πως «συνήθως είμαι μεθυσμένος, αλλά όχι σήμερα». 

Η σχέση του Μέριλιν Μάνσον και της Έβαν Ρέιτσελ Γουντ έγινε γνωστή το 2007. Ο Μάνσον ήταν 38 και η Γουντ 18 ετών. Ο τραγουδιστής έγραψε για την ηθοποιό το «Heart-Shaped Glasses» ενώ στο βίντεο κλιπ εμφανίζεται και η ίδια η Γουντ. Αρραβωνιάστηκαν τον Ιανουάριο του 2010 και χώρισαν τον Ιούλιο της ίδιας χρονιάς, τρεις μήνες μετά την εμφάνισή τους στην έκθεση ζωγραφικής στην Ελλάδα. 

«Με προετοίμαζε από έφηβη» 

Το 2016, έξι χρόνια μετά τον χωρισμό της από τον Μέριλιν Μάνσον, η Εβαν Ρέιτσελ Γουντς αποκάλυψε ότι είχε βιαστεί το 2014 δύο φορές «από κάποιον». Τα χρόνια που ακολούθησαν, η Γουντ εξελίχθηκε σε ακτιβίστρια που μάχεται για την προστασία των γυναικών οι οποίες κακοποιούνται από άτομα του περιβάλλοντός τους. Ουκ ολίγες φορές περιέγραψε δικές της σοκαριστικές εμπειρίες που απέκτησε στο πλαίσιο κακοποιητικής σχέσης, προκειμένου να δείξει στα θύματα ότι δεν είναι μόνα και να πιέσει τις αρμόδιες Αρχές να προβούν σε αλλαγές. Στόχος της ήταν να αλλάξει ο νόμος για τα θύματα ενδοοικογενειακής βίας και να εκπαιδεύονται καλύτερα οι αστυνομικοί. Μάλιστα είχε πει δημοσίως ότι είχε πέσει θύμα σωματικής, σεξουαλικής και ψυχικής κακοποίησης με αποτέλεσμα να πάσχει από διαταραχή μετατραυματικού στρες. 

Παρά τις δημόσιες τοποθετήσεις της, η Γουντ δεν είχε πει ποτέ το όνομα του άνδρα που την κακοποίησε. Το 2021, αποφάσισε να κατονομάσει τον κακοποιητή της μέσα από μία ανάρτηση στο Instagram. Και το όνομά του ήταν Μέριλιν Μάνσον. «Τον όνομα του άνδρα που με κακοποιούσε είναι Μπράιαν Γουόρνερ, επίσης γνωστός στον κόσμο ως Μέριλιν Μάνσον. Ξεκίνησε να με προετοιμάζει για τη σχέση μας όταν ήμουν έφηβη και στη συνέχεια με κακοποιούσε φρικτά για χρόνια. Μου είχε κάνει πλύση εγκεφάλου και με χειραγωγούσε για εξασφαλίσει την υποταγή μου. Δεν θέλω πια να ζω με τον φόβο της ανταπόδοσης, της συκοφαντίας ή του εκβιασμού. Στόχος μου είναι να ξεμπροστιάσω αυτόν τον επικίνδυνο άνδρα και όλες τις βιομηχανίες που διευκόλυναν τη δράση του, προτού καταστρέψει και άλλες ζωές. Στέκομαι στο πλευρό των πολλών θυμάτων που δεν θα παραμείνουν πια σιωπηλά», ανέφερε την 1η Φεβρουρίου 2021. 

https://www.instagram.com/p/CKvmsUmF1ho/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading

Μιλώντας στη Γερουσία τον Απρίλιο του 2019, στα πλαίσια προσπάθειας για αλλαγή του νόμου που αφορούσε την εβδοοικογενειακή βία, η Έβαν Ρέιτσελ Γουντ είχε πει για τον άνδρα που την κακοποιούσε: «Πολλές φορές βρήκα το κουράγιο να φύγω, όμως στη συνέχεια τηλεφωνούσε ακατάπαυστα σπίτι μου και απειλούσε να αυτοκτονήσει... Κάποια στιγμή που γύρισα για να προσπαθήσω να εκτονώσω την κατάσταση, με στρίμωξε μέσα στο υπνοδωμάτιό μας και μου ζήτησε να γονατίσω. Έπειτα μου έδεσε τα χέρια και τα πόδια. Μόλις με ακινητοποίησε, με χτύπησε και άρχισε να προκαλεί ηλεκτροπληξία σε ευαίσθητα σημεία του σώματός μου με ένα όργανο βασανισμού που αποκαλούσε μοβ ραβδί. Για εκείνον ήταν ένας τρόπος να αποδείξω την αφοσίωσή μου. Ο πόνος ήταν αδιανόητος. Ένιωσα ότι βγήκα από το κορμί μου και ένα κομμάτι μου πέθανε εκείνη τη μέρα».

«Φαντασιώνομαι ότι της σπάω το κρανίο» 

Οι αποκαλύψεις της Γουντ στο Instagram το 2021 άνοιξαν τον «ασκό του Αιόλου» και δημοσίως 3 γυναίκες κατήγγειλαν τον Μέριλιν Μάνσον: 

  1. Η Έσμε Μπιάνκο: Του έκανε μήνυση για σεξουαλικές επιθέσεις. Στην αγωγή περιγράφει πως χρησιμοποιούσε τη δύναμη του και την απειλούσε με βία με σκοπό να προχωρήσουν σε σεξουαλικές πράξεις. Έκανε σεξουαλικές πράξεις σε στιγμές που αυτή δε μπορούσε να συναινέσει γιατί ήταν αναίσθητη από τα ναρκωτικά που της έδινε. 
  2. Η Άσλεϊ Γουόλτερς: Πρώην συνεργάτιδά του, τον έχει μηνύσει για σεξουαλική επίθεση. Περιέγραψε στο Rolling Stone πως ο Μάνσον απολάμβανε να λέει σε άλλους για το δωμάτιο με ηχομόνωση που είχε στο σπίτι του για να βασανίζει γυναίκες. 
  3. Η Άσλεϊ Μόργκαν Σμιθλάιν: Του έχει κάνει μήνυση για σεξουαλική επίθεση. Είπε στο Rolling Stone πως επανειλημμένα την είχε αναγκάσει να μείνει για ώρες στο δωμάτιο με ηχομόνωση, που έχει περίπου το μέγεθος δοκιμαστηρίου, όταν είχαν σχέση. «Στην αρχή το έκανε να ακούγεται cool. Μετά, το έκανε να ακούγεται πολύ τιμωρητικό. Ακόμη κι αν ούρλιαζα, κανένας δεν θα με άκουγε. Στην αρχή παλεύεις και εκείνος απολαμβάνει την πάλη. Έμαθα να μην το παλεύω, γιατί του έδινα αυτό που ήθελε. Απλά πήγαινα κάπου αλλού με το μυαλό μου», είπε χαρακτηριστικά. 

Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι ο Μέριλιν Μάνσον, μέσα από δηλώσεις του είχε προκαλέσει... απορίες για τις σχέσεις που είχε με τις συντρόφους του. Χαρακτηριστική είναι η δήλωση που είχε κάνει το 2009 για την Εβαν Ρέιτσελ Γουντ: «καθημερινά φαντασιώνομαι ότι της σπάω το κρανίο με μια βαριοπούλα».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA