Μενού
  • Α-
  • Α+

Από φίλοι... εχθροί! Ο Κάνιε Γουέστ, ο οποίος ήταν ένας από τους μεγαλύτερους υποστηρικτές και συνεργάτες της Balenciaga (μία συνεργασία που διεκόπη πριν κάποιους μήνες λόγω των αντισημητικών δηλώσεων του ράπερ), έκανε μία δήλωση «φωτιά» για την εταιρεία μετά την πρόσφατη καμπάνια του brand με τα σαδομαζοχιστικά αρκουδάκια στα χέρια παιδιών. Φαίνεται πως ο Κάνιε Γουέστ βρήκε την κατάλληλη ευκαιρία να «πάρει την εκδίκησή του» για τη διακοπή της συνεργασίας του, καλώντας τους συναδέλφους του να καταγγείλουν την εταιρεία και τόνισε πως πολλοί από τους σταρ δεν έχουν πάρει θέση για την καμπάνια αυτή στα social media, γιατί «ελέγχονται».

Διαβάστε ακόμη: Τζένη Μπότση: «Δεν είμαι μανούλα, είμαι μάνα, νούλα δεν είμαι σε καμία περίπτωση»

The referenced media source is missing and needs to be re-embedded.

«Αυτό δείχνει απλώς ότι όλες οι διασημότητες ελέγχονται. Δεν βλέπετε διασημότητες να μιλάνε για την κατάσταση αυτή στην Balenciaga», είπε στο ΤΜΖ. «Ολες εσείς, οι διασημότητες μην τους αφήσετε να σας επηρεάσουν με κανέναν τρόπο, γιατί ελέγχονται από τους ανθρώπους που επηρεάζουν πραγματικά τον κόσμο», πρόσθεσε. «Δεν υπηρετούν τον Θεό». Τέλος, ο ράπερ φρόντισε σε πρόσφατη εμφάνισή του  να καλύψει το logo του brand στις μπότες του, με ένα αυτοκόλλητο που γράφει «YE24».

The referenced media source is missing and needs to be re-embedded.

Κιμ Καρντάσιαν: «Σιωπούσα, όχι γιατί δεν εξοργίστηκα, αλλά...»

https://www.instagram.com/p/Ch97AWqLNwo/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading

«Σιωπούσα, όχι γιατί δεν εξοργίστηκα, αλλά επειδή ήθελα την ευκαιρία να μιλήσω με την ομάδα του οίκου» ανέφερε η Κιμ Καρντάσιαν, η οποία βρέθηκε στο στόχαστρο του κοινού μετά την καμπάνια του οίκου Balenciaga με τα σαδομαζοχιστικά αρκουδάκια στα χέρια παιδιών.

https://www.instagram.com/p/Ch7hL8VJrT7/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading

Η απάντηση της 42χρονης τηλεπερσόνας, ήταν ότι «ταράχτηκε» και «αηδίασε» με τις φωτογραφίες της διαφημιστικής εκστρατείας, που τελικά ο Balenciaga απέσυρε, ζητώντας συγγνώμη.

«Τις τελευταίες μέρες σιωπούσα, όχι γιατί δεν σοκαρίστηκα και δεν εξοργίστηκα με την πρόσφατη καμπάνια, αλλά επειδή ήθελα μια ευκαιρία να μιλήσω με την ομάδα του οίκου και να καταλάβω κι εγώ πώς ακριβώς συνέβη αυτό» έγραψε η Καρντάσιαν σε ένα Instagram story της, ενώ πρόσθεσε «Ως μητέρα τεσσάρων παιδιών, με αναστάτωσαν αυτές οι ενοχλητικές εικόνες. Η ασφάλεια των παιδιών πρέπει να αντιμετωπιστεί με το μεγαλύτερο σεβασμό και οτιδήποτε εναντίον της δεν πρέπει να έχει θέση στην κοινωνία μας – τελεία και παύλα».

Η συγγνώμη της εταιρείας 

«Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για οποιαδήποτε προσβολή μπορεί να προκάλεσε η νέα μας σειρά για το καλοκαίρι. Οι βελούδινες τσάντες με αρκουδάκια δεν θα έπρεπε να παρουσιάζονται με παιδιά σε αυτήν την καμπάνια. Καταργήσαμε αμέσως την καμπάνια από όλες τις πλατφόρμες», έγραψε η εταιρεία σε δήλωση που δημοσιεύτηκε στο Instagram Story της. Στο διαδίκτυο υπήρξαν αρκετοί που τόνισαν ότι μια φωτογραφία φαινομενικά έδειχνε αυτό που φαινόταν να είναι απόσπασμα από υπόθεση του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ που επιβεβαίωσε μέρος ενός ομοσπονδιακού νόμου για την παιδική πορνογραφία.

«Ζητούμε συγγνώμη για την εμφάνιση ανησυχητικών μηνυμάτων στην καμπάνια μας», συνέχισε η εταιρεία στη δήλωσή της. «Λαμβάνουμε αυτό το θέμα πολύ σοβαρά και λαμβάνουμε νομικά μέτρα κατά των μερών που είναι υπεύθυνα για τη δημιουργία του σετ και τη συμπερίληψη μη εγκεκριμένων αντικειμένων για τη φωτογράφιση της καμπάνιας μας για την Άνοιξη 23. Καταδικάζουμε έντονα την κακοποίηση παιδιών σε οποιαδήποτε μορφή. Υποστηρίζουμε την ασφάλεια και την ευημερία των παιδιών» αναφέρει.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA