Μενού
  • Α-
  • Α+

Στο πλαίσιο του Οικονομικού Forum των Δελφών, η Google Ελλάδος ανακοίνωσε τη λειτουργία της νέας πλατφόρμας Travel Insights, αλλά και ένα νέο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους επαγγελματίες του τουρισμού που θέλουν να αποκτήσουν ψηφιακές δεξιότητες.

Η γνωστή εταιρεία παρουσίασε το πως θα λειτουργεί το Travel Insights, όπου και θα παρέχονται πληροφορίες για ταξιδιωτικές αναζητήσεις, στην προσπάθεια ενίσχυσης των επιχειρηματιών του κλάδου. Το εργαλείο Destination Insights προσφέρει εικόνα για τις κορυφαίες αναζητήσεις των επισκεπτών κάθε χώρας, βοηθώντας έτσι του φορείς να έχουν καλύτερη εικόνα για το επόμενο χρονικό διάστημα.

Μέσω της λειτουργίας Hotel Insights, οι επαγγελματίες έχουν πληροφορίες για τις κρατήσεις των δωματίων στα ξενοδοχεία και μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα πως πρέπει να οργανώσουν τις διάφορες καμπάνιες της επιχείρησής τους.

Τέλος, παρουσιάστηκε και ένας νέος κύκλος εκπαιδευτικού προγράμματος και ατομικών συνεδριών που θα καλύψει μια ευρεία γκάμα θεμάτων, όπως την κατασκευή ιστοσελίδας, την κατάρτιση ενός πλάνου προώθησης, καθώς και βοήθεια πάνω στη χρήση των εργαλείων της Google, όπως το Google Analytics. Όσοι ενδιαφέρονται, μπορούν να κάνουν τις αιτήσεις τους ηλεκτρονικά στη διεύθυνση https://learndigital.withgoogle.com/digitalworkshop-el και να ψάξουν την ενότητα «Σεμινάρια από το σπίτι».

Με αφορμή τις συνεργασίες της Google με την ελληνική κυβέρνηση στον τομέα της ψηφιακής επιμόρφωσης, ο Υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, δήλωσε σχετικά: “Τα ψηφιακά εργαλεία ενισχύουν τα πλεονεκτήματα του τουριστικού κλάδου της χώρας και βοηθούν ώστε να αντιμετωπιστούν οι αδυναμίες. Οι επιμορφώσεις και μετεκπαιδεύσεις επιτρέπουν στις τουριστικές μονάδες να αναπτύξουν δράσεις μάρκετινγκ και να έχουν άμεση πρόσβαση σε ένα μεγαλύτερο αριθμό υποψηφίων επισκεπτών. Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού που υποστηρίζει δυναμικά και προωθεί η ελληνική κυβέρνηση, το Υπουργείο Τουρισμού υποδέχεται με ιδιαίτερη χαρά τις πρωτοβουλίες της Google που στηρίζουν έμπρακτα τις προσπάθειες ανάκαμψης του τουριστικού κλάδου”.

Από την πλευρά της, η Γενική Διευθύντρια της Google Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Πέγκυ Αντωνάκου δήλωσε: “Ο τουριστικός κλάδος αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας, γι’ αυτό και φροντίζουμε να αποτελούμε έναν αξιόπιστο εταίρο, επενδύοντας στην ανάκαμψη και την ανάπτυξή του. Τα διαδικτυακά εργαλεία, που είναι ειδικά σχεδιασμένα για τον κλάδο, μπορούν να επιταχύνουν την ανάκαμψή του, ενώ καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι ψάχνουν online το πού και πότε θα ταξιδέψουν, η επιτάχυνση της ψηφιοποίησης του τουριστικού τομέα θα αποτελέσει το κλειδί για να κατανοήσουμε και να ανταποκριθούμε στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των ταξιδιωτών.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA