ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
28/10/2021 21:42

Facebook: Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ανακοίνωσε κι επίσημα τη μετονομασία του σε Meta

Ο δημιουργός του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ παρουσίασε τις αλλαγές στην ετήσια εκδήλωση «Connect» της εταιρείας, στο πλαίσιο της αντεπίθεσης που σχεδιάζει ο κολοσσός μετά τις πρόσφατες περιπέτειες και τις αποκαλύψεις για τα κακώς κείμενα στον τρόπο λειτουργίας του

Newsroom
Κείμενο: Newsroom
Facebook: Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ανακοίνωσε κι επίσημα τη μετονομασία του σε Meta
Facebook: Ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ ανακοίνωσε κι επίσημα τη μετονομασία του σε Meta
Ανάγνωση:

Η επόμενη μέρα του Facebook θα το βρει εντελώς διαφορετικό και με το όνομα Meta. Οι αλλαγές δεν αφορούν το πως συνδέει τον κόσμο στο διαδίκτυο για να μιλήσει με τους φίλους του ή να αλληλεπιδράσει με ανθρώπους που ακολουθεί, αλλά για να ζήσει την επόμενη μέρα της οικιακής (και όχι μόνο) ψυχαγωγίας. O Mάρκ Ζούκερμπεργκ μιλά για τις αλλαγές που έρχονται στον κολοσσό τεχνολογίας.

Διαβάστε ακόμη: Facebook: Γιατί σκέφτεται να αλλάξει όνομα - Τι είναι το metaverse που θέλει ο Zούκερμπεργκ

Ο δημιουργός του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ παρουσίασε τις αλλαγές στην ετήσια εκδήλωση «Connect» της εταιρείας, στο πλαίσιο της αντεπίθεσης που σχεδιάζει ο κολοσσός μετά τις πρόσφατες περιπέτειες και τις αποκαλύψεις για τα κακώς κείμενα στον τρόπο λειτουργίας του.

Τι είναι το metaverse

Το Facebook επενδύει εδώ και πάρα πολύ καιρό στις τεχνολογίες AR (επαυξημένη πραγματικότητα) και VR (εικονική πραγματικότητα) και ουσιαστικά έχει όλες τις βάσεις στο να γίνει κάτι παραπάνω από την εταιρεία της πλατφόρμας. Πλέον, δεν θα πουλάει πρόσβαση στο Facebook ή στο Instagram, αλλά έναν online κόσμο που θα μπορούμε να ζούμε με το avatar μας, να βλέπουμε αγώνες με τους φίλους μας, να παίζουμε online με το πάτημα ενός πλήκτρου και να ταξιδεύουμε σε κόσμους που δεν έχουμε φανταστεί.

Η εξαγορά της Oculus VR πριν χρόνια και η συνεχής επένδυση σε περιεχόμενο έχει κάνει το Facebook έναν δυνατό παίκτη στο κομμάτι της εικονικής πραγματικότητας, ενώ πρόσφατα εξαγόρασε και gaming studios όπως η BigBox VR. Μέχρι και τον Μάρτιο, πάνω από 10.000 υπάλληλοι του Facebook εργάζονταν πάνω στον τομέα της εικονικής πραγματικότητας, κάτι που από μόνο του λέει πολλά.

Η κίνηση του Ζούκερμπεργκ μεταφράζεται με πολλούς τρόπους. Σε πρώτη φάση θέλει να διαχωρίσει την εταιρεία του από το Facebook, μιας και πλέον είναι μόλις μία από τις υπηρεσίες/προϊόντα του. Από την άλλη, θέλει να μπορεί να «πουλάει» ενιαία όλες τις υπηρεσίες του και να μπορεί να εκμεταλλεύεται καλύτερα εμπορικά τα πάντα, ακόμη και συνδυαστικά.

Πολλοί ανησυχούν ότι θα δημιουργήσει έναν νέο διαδικτυακό κόσμο που θα συνδέεται με τον κολοσσό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και θα μπορούσε να αποκτήσει πρόσβαση σε ακόμη περισσότερα προσωπικά δεδομένα, μετά τις κατηγορίες ότι δεν μπλοκάρει το επιβλαβές περιεχόμενο.

Google News
Ακολουθήστε το Reader στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.
# TAGS:
ΜΑΡΚ ΖΟΥΚΕΡΜΠΕΡΓΚ FACEBOOK META
Newsroom
Κείμενο: Newsroom

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ