Μενού
Με στόχο τη ζωντανή μετάδοση αθλητικών γεγονότων, το Amazon Prime Video κοιτάει στο μέλλον (Πηγή εικόνας: Reuters)
  • Α-
  • Α+

Η Amazon έχει επενδύσει αρκετά χρήματα στο να δημιουργήσει ένα πλήρες πακέτο τηλεοπτικού περιεχομένου που προσφέρεται σε μορφή streaming και φαίνεται πως έχει βάλει ήδη πλώρη για σημαντική ενίσχυση μέσω των αθλητικών γεγονότων. Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ιστοσελίδας The Information, η γνωστή πλατφόρμα ετοιμάζει μια streaming πλατφόρμα αποκλειστικά για αθλητικά.

Η εξέλιξη αυτή δεν επιβεβαιώνεται προς το παρόν επίσημα από καμία πλευρά, ωστόσο έρχεται να ακολουθήσει την τοποθέτηση του διευθύνοντος συμβούλου της Amazon (Andy Jassy), ο οποίος είχε δηλώσει πως θεωρεί αρκετά θελκτικό τις ζωντανές μεταδόσεις αθλητικών γεγονότων. Μάλιστα, είχε σημειώσει πως μια τέτοια επένδυση θα μειώσει τα λειτουργικά έξοδα της Amazon σε διάφορα επίπεδα.

Τα αθλητικά δεν είναι πάντως νέο πεδίο ενδιαφέροντος για το Amazon Prime Video, καθώς η πλατφόρμα έχει εξασφαλίσει ήδη κάποια δικαιώματα που διαφέρουν ανά χώρα. Στις ΗΠΑ μεταδίδει το NFL και τα playoffs του πρωταθλήματος, αλλά και το MLB. Στην Αγγλία προβάλλει 20 αγώνες της Premier League, το US Open και το ATP World Tour, στη Γαλλία τους αγώνες της Ligue 1 και σε Γερμανία και Ιταλία το UEFA Champions League.

Μεγάλο μπάσιμο ακούγεται πως θέλει να κάνει η Amazon για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του ΝΒΑ, με το αμερικανικό πρωτάθλημα να είναι από τα «φιλέτα». Στην παρούσα φάση, η σύμβαση του αμερικανικού πρωταθλήματος μπάσκετ με τα ABC/ESPN και TNT έχει εξασφαλίσει στη λίγκα ένα ποσό της τάξης των 24 δισεκατομμυρίων δολαρίων για 9 χρόνια, ωστόσο οι ειδικοί εκτιμούν πως η Amazon μπορεί να προσφέρει έως και τα τριπλάσια χρήματα! Παλαιότερα, είχαν εμφανιστεί δημοσιεύματα που μιλούσαν για ένα πακέτο 20-40 αγώνων της κανονικής περιόδου με ένα αντίτιμο κοντά στο 1 δισεκατομμύριο ανά σεζόν, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ πραγματικότητα.

Προς το παρόν πάντως είναι άγνωστο το πότε θα δούμε τη νέα αυτή πλατφόρμα ή την πρώτη μεγάλη κίνηση της Amazon προς το πιο mainstream αθλητικό περιεχόμενο και εκτός ΗΠΑ. Κάποιοι ισχυρίζονται δε, πως το project δεν είναι καν σίγουρο πως θα προχωρήσει και πως στην παρούσα φάση υπάρχουν απλά σκέψεις.

Δεν είναι πάντως κάτι που θεωρείται απίθανο, τη στιγμή που άλλοι κολοσοί στο χώρο του streaming (ροή περιεχομένου) έχουν κλείσει μεγάλες συμφωνίες. Για παράδειγμα η Google εξασφάλισε για το YouTube το NFL Sunday Ticket, ενώ η Apple έχει ήδη αποκτήσει τα δικαιώματα του MLB και του MLS.