Μενού
Το YouTube θέλει να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο και στοχεύει και στο τηλεοπτικό περιεχόμενο.
  • Α-
  • Α+

Το YouTube θέλει να κάνει άνοιγμα και προς το τηλεοπτικό περιεχόμενο και φαίνεται πως έχει ήδη αρχίσει τις σχετικές δοκιμές. Σύμφωνα με ρεπορτάζ που φαίνεται να επιβεβαιώνεται από πολλές και διαφορετικές πηγές, η υπηρεσία δοκιμάζει μια νέα υπηρεσία στο κομμάτι της ζωντανής μετάδοσης ροής από τηλεοπτικούς σταθμούς, με διαφημίσεις, και για αυτό έχει ξεκινήσει και τις συζητήσεις με πολλά δίκτυα ανά τον πλανήτη.

Οι πρώτες δοκιμές έχουν γίνει ήδη και κάποιοι επιλεγμένοι χρήστες απολαμβάνουν ήδη αυτό το προνόμιο. Έτσι, μπορούν να παρακολουθούν εκπομπές και ταινίες από όλα τα δίκτυα, με συγκεκριμένες προϋποθέσεις που έχουν συμφωνηθεί ανάμεσα στις εμπλεκόμενες πλευρές. Όπως φαίνεται, μάλιστα, αυτή η δοκιμαστική περίοδος θα κρίνει το μέλλον του εγχειρήματος.

Αν αποφασιστεί πως θα προχωρήσει, το YouTube θα απαιτεί από τους τηλεοπτικούς παρόχους το 45% των εσόδων από τις διαφημίσεις, σε μια συμφωνία που θυμίζει αυτήν που έχει και με τους δημιουργούς περιεχομένου.

Στόχος της Google είναι να δημιουργήσει μια ανταγωνιστική πλατφόρμα στα Pluto TV και Roku, τα οποία μάλιστα είναι και ενσωματωμένα στα λειτουργικά σύγχρονων «έξυπνων» τηλεοράσεων από εταιρείες του χώρου όπως οι Samsung, LG και Vizio

Ήδη το YouTube έχει κάνει συμφωνία με το NFL Sunday Ticket για να το μεταδίδει μέσω των YouTube TV και των καναλιών YouTube Primetime από τη φετινή χρονιά κι έπειτα. Μένει τώρα να δούμε πως θα προσφέρει το περιεχόμενο αυτό το YouTube, αν θα είναι δηλαδή μέσω μιας νέας σειράς καναλιών για την υπηρεσία YouTube TV (που έχει ήδη 5 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως) ή για κάτι εντελώς διαφορετικό και νέο. Αυτό που έχει ενδιαφέρον πλέον είναι να δούμε και πόσο ανταγωνιστικό σκοπεύει να γίνει το YouTube στις ίδιες τις τηλεοπτικές πλατφόρμες και τα δίκτυα όλου του πλανήτη.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA