Μενού
Η νέα εποχή του Twitter με τον Έλον Μασκ δεν έχει θετικό πρόσημο (Πηγή εικόνας: Reuters)
  • Α-
  • Α+

Το Twitter πέρασε στη νέα εποχή του με τον Έλον Μασκ στο τιμόνι και πέραν των διαφωνιών που έχει συχνά-πυκνά ο νέος ιδιοκτήτης με τους χρήστες, φαίνεται πως τα πράγματα δεν πηγαίνουν και ιδιαίτερα καλά στα διαφημιστικά έσοδα της πλατφόρμας.

Όπως ανακοίνωσε μέσω «τιτιβίσματος» ο ίδιος ο δισεκατομμυριούχος, το Twitter έχει χάσει σχεδόν τα μισά έσοδα από τρίτους, εδώ και σχεδόν 8 μήνες που βρίσκεται υπό την ιδιοκτησία του.

Ο Μασκ σημείωσε χαρακτηριστικά πως μέχρι σήμερα δεν έχει εμφανιστεί αύξηση εσόδων στις πωλήσεις και παρόλο που ο Ιούνιος δεν πήγε όπως αναμενόταν, ο Ιούλιος αφήνει λίγο πιο αισιόδοξα μηνύματα.

Σε όλη αυτή τη δύσκολη εποχή ήρθε και η διάθεση της πλατφόρμας Threads από τη Meta, η οποία μάζεψε αρκετά μεγάλο μέρος του κοινού των social media και «έγραψε» ήδη στο κοντέρ της 150 εκατομμύρια χρήστες, αν και ακόμη δεν είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη.

Η ταμειακή ροή του Twitter παραμένει αρνητική και τα διαφημιστικά έσοδα στο -50%. Ο Μασκ σημείωσε πως πρέπει να αλλάξουν αυτά τα πρόσημα πριν προχωρήσει σε οποιαδήποτε άλλη ενέργεια.

Υπενθυμίζεται πως με την ανάληψη της διοίκησης του Twitter, o Μασκ προχώρησε σε 7.500 απολύσεις, προσπαθώντας να μειώσει τα λειτουργικά κόστη όσο το συντομότερο γινόταν. Είχε ανακοινώσει δε, ότι μέσα στο 2023 αναμένεται να εμφανίσει έσοδα της τάξης των 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Όπως φαίνεται, οι απολύσεις δεν ωφέλησαν ιδιαίτερα, ενώ και οι διαφημιστές απομακρύνθηκαν αρκετά γρήγορα μετά την εμπλοκή του Μασκ στο Twitter. 

Η διευθύντρια επενδύσεων της JM Finn, Λούσι Κουτς, δήλωσε για το θέμα σε εκπομπή του BBC πως η θετική πορεία για το Twitter θα χρειαστεί αρκετό ακόμη χρόνο, ενώ σε όλο αυτό έρχονται να προστεθούν και οι υποχρεώσεις της πλατφόρμας που ίσως επηρεάσουν ακόμη και τις υπόλοιπες επιχειρηματικές δραστηριότητες του Μασκ, όπως την Tesla.

Ακούγεται, δε, ολοένα και περισσότερο ότι για να τα βγάλει πέρα στο Twitter, ίσως χρειαστεί να πουλήσει μεγαλύτερο μέρος των μετοχών του στη γνωστή εταιρεία.

Πάντως, για να μπορέσει να αυξήσει τα έσοδα της πλατφόρμας, ο Μασκ προσέλαβε τη Λίντα Γιακαρίνο, πρώην επικεφαλής του διαφημιστικού τμήματος της NBCUniversal.

Η ίδια δήλωσε προσφάτως πως το Twitter θα εστιάσει πλέον στο να προωθεί τα videos, τους δημιουργούς και θα επενδύσει αρκετά στις εμπορικές συνεργασίες και σύμφωνα με ρεπορτάζ, έχει ήδη κάνει αρκετές συναντήσεις με διασημότητες από την πολιτική και την ψυχαγωγία.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA