Μενού
Sin Boy
Youtube
  • Α-
  • Α+

Ο Sin Boy έδωσε συνέντευξη. Μίλησε για όλους και για όλα, για το ελληνικό rap game, για τις μουσικές του καταβολές, για την επαφή του με δισκογραφικές εταιρείες, για την εκκωφαντική επιτυχία του «MAMA» και όχι μόνο.

Εμείς συγκεντρώσαμε μερικές ατάκες. Αξίζει να την ακούσετε όλη, και να βγάλετε τα συμπεράσματα σας για τον Sin Boy. Είναι ο μεγαλύτερος pop performer της GenZ; Είναι παρατράγουδο; Είναι ήδη ένας μεγάλος ποπ σταρ; Tείνoυμε να πιστέψουμε πως είναι.

Για την ποπ μουσική

«Άμα πάρεις έναν ραπερ, οποιονδήποτε, και τον βάλεις δίπλα στον Έλβις Πρίσλεϊ, σε ένα οποιαδήποτε project του, ο ράπερ είναι ατάλαντος!».

«Ο Μάικλ Τζάκσον χόρευε και τραγουδούσε την ίδια στιγμή, έκανε κάτι πράγματα που ο απλός άνθρωπος δεν έχει ανάσα να τα κάνει, ούτε καν το ένα από τα δύο. Καλά ο ράπερ; Ο ράπερ ΠΟΤΕ δεν θα χορέψει».

«Ήξερα όμως, επειδή ήμουν από τους δρόμους, πως οι ράπερ έχουν αυτό που δεν έχουν εκείνοι, που είναι φλώροι. Δηλαδή ο Μάικλ Τζάκσον μπορεί να στα κάνει όλα αυτά, αλλά είναι σκατόφλωρος. Του κάνει ένα diss ο Έμινεμ και πέφτει σε κατάθλιψη.

Δηλαδή εγώ άμα ήμουν ο Τζάκσον και μου έκανε αυτό το πράγμα ο Έμινεμ, θα πήγαινα με πιστόλια κάτω από το σπίτι του!. Κι ας μη με νευριάζε! Μόνο για το legacy! Ότι πυροβόλησα τον Μάικλ Τζάκσον».

«Ο ράπερ δεν έχει εξελίξει όλα τα άλλα στοιχεία, είναι «σκληρός» και μόνο αυτό. Ούτε την επικοινωνία του, ούτε τον χορό, ούτε τις μπίζνες».

«Πριν από τον 50 Cent οι ράπερς δεν ήξεραν ότι υπάρχουν μπίζνες στη φάση. Τους ενδιέφερε απλά να μπούνε σε μια δισκογραφική εταιρεία. Κι ακόμα αρκετοί έτσι είναι. Να βρουνε ένα μπιτ, να βγάλουν τα λόγια, και μέχρι εκεί».

Για το «MAMA»

«Ο λόγος που έχει χιτ το ΜΑΜΑ ήταν η χορογραφία με το τιμόνι! Δεν ήταν το τραγούδι, αλλά ο χορός που έγινε challenge, και η χορογραφία έγινε viral. Και το κομμάτι ήταν dope, πάρα πολύ, αλλά το άκουγε ο κόσμος για να βγάλει τη χορογραφία».

«Στην Ελλάδα, όταν ξεκίνησα να κάνω κομμάτια, το ραπ ήταν κάτω. Πρώτα ήταν οι λαϊκοί, beat τύπου Παντελίδη, μετά το ποπ... Το ραπ ήταν δεκάτη θέση και αν! Οι ραπερς πεινάγανε, πολλοί το είχαν σαν side job, δεύτερη δουλειά. Το πρωί δουλειά στο περίπτερο, το βράδυ ράπερ. Ο Ypo είχε ξεκινήσει να δουλεύει με trap beats, έκανε κάτι «Μαραντόνα» και τέτοια κομμάτια. Ήταν ο τοπ ράπερ και έπαιρνε περίπου 500 ευρώ, στην καλύτερη.

Το ζητούμενο, ο στόχος ήταν να σε καλέσουν σε κλαμπ τότε, αυτό και μόνο ήταν επιτυχία, να σου δώσουν λίγο χρόνο στη σκηνή. Οπότε, άμα ο Ypo ήταν ο καλύτερος, φαντάσου σε τι φάση ήταν το ραπ».

«Αυτό που είχα εγώ πάντα διαφορά σε σχέση με τους άλλους - πέρα απ' το ότι στ' αρχ**ια μου το ελληνικό ραπ, δεν το έχω ακουσει ποτέ, ήταν ότι δεν με ενδιέφερε μόνο το τραγούδι, με ενδιέφερε το ίντερνετ. Κατάλαβα ότι ο Τάκι Τσαν είναι legend, αφού έκανα συνεργασία μαζί του.

Όταν οι φίλοι μου άκουγανε ΖΝ, εγώ νόμιζα πως ήταν καθυστερημένοι. Εγώ τότε άκουγα 2Pac, Easy E, άκουγα και ποπ, ακόμα και Φρανκ Σινάτρα, και Μάικλ Τζάκσον, Έλβις Πρίσλεϊ».

Για τη συνεργασία με Mad Clip, Ypo και Illeoo 

«Αυτοί στράβωσαν μαζί μου επειδή εγώ έσβησα το ΜAMA. Ο λόγος που στράβωσα εγώ μαζί τους, είναι ο εξής: τους λέω παιδιά αυτό το πρότζεκτ έχει δύο εκδοχές. Εγώ θέλω τα καλύτερα, θέλω τον καλύτερο ηχολήπτη, τον καλύτερο σκηνοθέτη, θέλω να βγάλουμε moves που δεν υπάρχουν στο ελληνικό rap game.

Τα μοιραζόμαστε δια τέσσερα για να βγει όσο πιο γαμάτο, και ό,τι βγει μετά είναι δια τέσσερα, ή τα πληρώνω όλα εγώ, και το κομμάτι είναι δικό μου! Και μου λενε, δικό σου το κομμάτι, πλήρωσε τα όλα εσύ. Δεν το πίστευαν το κομμάτι, μου λεγαν τι είναι αυτό ρε μπρο. Όταν έσβησα το κομμάτι, έσβησα το δικό μου κομμάτι».

«Χρεώθηκα, ζήτησα δανεικά, έπεσα πολύ χαμηλά για να καταφέρω να ανέβω ψηλά. Και μετά αυτοί λέγανε ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΜΑΣ; Κι όταν εγώ τους παρακάλαγα να γίνει το κομμάτι μας, και όχι μου, τότε τι λέγανε; Εν τέλει ήταν το κομμάτι μου το ΜΑΜΑ, αλλά αυτό ήρθε με ένα τίμημα».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA