Το Μετρό Θεσσαλονίκης είναι ιδέα, αν δεν υπήρχε θα έπρεπε να το εφεύρουμε, έστω κι αν χρειαστεί να περιμένουμε κάτι παραπάνω από 30 χρόνια για να υλοποιηθεί το έργο (spoiler alert: αυτό ακριβώς κάναμε). Το Μετρό Θεσσαλονίκης ξεκίνησε με κάμποσες αναποδιές, με ένα συρμό που παρουσίασε βλάβη και ακινητοποιήθηκε εν μέσω στάσεων, με μηχάνημα εισιτηρίων που έπαθε error 404, αλλά ουδείς πτοήθηκε.
Σήμερα το Μετρό ενθουσιάζει τους Θεσσαλονικιούς, έκανε τον Θοδωρή Αθερίδη να ενθουσιαστεί, να πάρει αγνή μπούμερ χαρά μπαίνοντας σε ένα συρμό, αλλά υπάρχουν και αυτοί που βλέπουν το εγχείρημα από την οπτική του μάρκετινγκ.
Πρόσφατα είδαμε και την πρώτη διαφήμιση σουβλακερί της Θεσσαλονίκης, μέσα από το Μετρό, με τον μερακλή πρωταγωνιστή να κρατά φρεσκοψημένα καλαμάκια (ευτυχώς, δεν φώναζε «τα λιγουρεύεστεεεε;») και να καλεί τους followers σε συγκεκριμένο κατάστημα, που βρίσκεται πολύ κοντά στον σταθμό Αναλήψεως του Μετρό, για να τα γευτούν. Θέλουμε κι άλλο, αγνό σαλονικιό marketing με καλαμάκια ή ό,τι άλλο βάλουν στο μυαλό τους οι εντεπρενέρ της συμπρωτεύουσας.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.