Ένα νέο viral trend στην Ισπανία μας δίνει μία ακόμα ένδειξη ότι μάλλον πρέπει να κατασχέσουμε τα smartphones. Μία αλυσίδα σούπερ μάρκετ σκαρφίστηκε καμπάνια με κεντρικούς άξονες τον ανανά και, το «πέσιμο» στους διαδρόμους.
Η ιδέα τους αυτή ωστόσο βγήκε εκτός ελέγχου, με δεκάδες επίδοξους καζανόβες να προκαλούν κυκλοφοριακό χάος με τα καρότσια τους εντός των καταστημάτων, προκαλώντας την επέμβαση της αστυνομίας.
Ο λόγος για το νέο trend του «φλερτ με ανανά» που προώθησε η Ισπανική αλυσίδα Mercadona, παροτρύνοντας τους πελάτες να συμπληρώσουν το «kill count» τους μαζί με τη λίστα τους.
Ισπανία: Η τεχνική του ανανά για «πέσιμο»
Η Mercadona ήθελε στην ουσία να προσελκύσει πελάτες κάνοντας τον χώρο του σούπερ μάρκετ ένα ανεπίσημο dating app «διά ζώσης».
Ο τρόπος; Όσοι ενδιαφέρονται για πιθανό σύντροφο, πρέπει να παίρνουν ένα καρότσι, και να βάζουν μέσα μόνο έναν ή δύο ανανάδες, γυρισμένους ανάποδα, και να αρχίσουν να περιφέρονται.
Αυτό είναι το σινιάλο και για τους υπόλοιπους εργένηδες στο κατάστημα ότι κάποιος είναι διαθέσιμος. Για να εκφράσουν ενδιαφέρον για γνωριμία, το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να «τρακάρουν» το καρότσι τους στο δικό σου, για να σπάσει ο πάγος.
Επέμβαση τω αρχών για τους ανεξέλεγκτους «γύπες»
Το μόνο πρόβλημα; Η νέα viral «τρέλα» έγινε ανυπόφορη σε συγκεκριμένα υποκαταστήματα, με επίδοξους «γύπες» να παρεμποδίζουν την κίνηση των κανονικών πελατών για αυτά τα γλυκά views στο Tiktok.
Στο Μπιλμπάο μάλιστα χρειάστηκε η παρέμβαση της αστυνομία σε ένα υποκατάστημα, για να σκορπίσουν τους ανεξέλεγκτους netizens που μάλλον πατούσαν πρώτη φορά στη ζωή τους πόδι σε σούπερ μάρκετ.
Αν και το περιστατικό δεν κλιμακώθηκε σε κάτι πιο σοβαρό, ανέδειξε τις ακούσιες συνέπειες των τάσεων που τροφοδοτούνται από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.