Μενού
Μπέργκερ
(Shutterstock)
  • Α-
  • Α+

Αν και υπάρχουν σίγουρα οφέλη από μια φυτική διατροφή (η οποία μπορεί να περιλαμβάνει ζωικά προϊόντα, αλλά επικεντρώνεται στα φρούτα, τα λαχανικά, τους ξηρούς καρπούς, τους σπόρους και τα όσπρια), μπορείτε ακόμα να τρώτε κρέας και να διατηρείτε έναν υγιεινό τρόπο ζωής.

Αυτό που είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη είναι τα είδη κρέατος που τρώτε και το πόσο τρώτε. Φυσικά, μπορεί να έχετε άλλους λόγους για να τρώτε λιγότερο κρέας, όπως το να θέλετε να να προστατεύσετε την ευημερία των ζώων ή να εξοικονομήσετε χρήματα. Αλλά από άποψη διατροφής και μόνο, ορίστε τι μπορείτε να περιμένετε όταν τρώτε κρέας κάθε μέρα.

Το κρέας έχει θρεπτικά οφέλη που μπορούν να σας βοηθήσουν να ζήσετε έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Εδώ είναι μερικά από τα κύρια οφέλη που θα έχετε όταν τρώτε υγιεινές πηγές κρέατος με μέτρο.

Διαβάστε περισσότερα στο jenny.gr

Google News

Αυτό το άρθρο στο Reader δεν παρέχει ιατρικές συμβουλές και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη γνωμάτευση ενός ιατρού. Για οποιοδήποτε πρόβλημα υγείας έχετε, θα πρέπει να απευθυνθείτε σε κάποιο επαγγελματία υγείας.

BEST OF LIQUID MEDIA