Μενού
  • Α-
  • Α+

Τα... καμπανάκια για τα νοθευμένα καύσιμα όλη την περίοδο που η τιμή της βενζίνης αυξάνεται, πλέον ηχούν ακόμη πιο δυνατά για τους οδηγούς που έπεσαν θύματα ακατάλληλων καυσίμων που ενδεχομένως να πωλούνταν φθηνότερα. Τα προβλήματα στους κινητήρες των αυτοκινήτων μοιάζουν πλέον με «επιδημία» καθώς όλο και περισσότεροι αναγκάζονται να επισκεφθούν τα συνεργεία με την «αιτία του κακού» να βρίσκεται σε νοθευμένη βενζίνη.

Διαβάστε ακόμη: Τα νέα μέτρα για Fuel Pass, Power Pass και επιταγή ακρίβειας που θα ανακοινωθούν στη ΔΕΘ

τα ακατάλληλα καύσιμα, που δε πολλές περιπτώσεις έχουν χαμηλότερη τιμή και γι αυτό πολλοί οδηγοί επιλέγουν τα συγκεκριμένα πρατήρια, αποδεικνύονται, εν τέλει, πολύ ακριβότερα καθώς οι ιδιοκτήτες των οχημάτων μπορεί να κληθούν να δαπανήσουν ακόμη και 500 ευρώ για την επισκευή. Ρεζερβουάρ, μπεκ, αντλία βενζίνης είναι από τα κυριότερα «θύματα» της νοθευμένης βενζίνης. Κι αν την πρώτη φορά ενδεχομένως να παρατηρηθεί απλώς μια δυσλειτουργία, σύμφωνα με τους ειδικούς αν μπει και πάλι ακατάλληλο καύσιμο, τότε μπορεί να γίνει σοβαρή ζημιά. 

Ο μηχανικός αυτοκινήτων Aρης Γεωργάλης εξήγησε χθες στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ ότι την πρώτη φορά που θα μπει νοθευμένη βενζίνη στο αυτοκίνητο, μπορεί να παρουσιαστούν συμπτώματα που θα εξασθενήσουν όσο το αυτοκίνητο κινείται. Τη δεύτερη φορά ωστόσο, μπορεί και να χαλάσει τελείως.

«Με τα νοθευμένα καύσιμα γίνεται ένας πανικός. Πάρα πολλοί πελάτες, μου έχουν παραπονεθεί και έχουν έρθει εδώ από νοθευμένη βενζίνη. Το κόστος για έναν ιδιώτη μπορεί να ξεπεράσει και 500 ευρώ» λέει στον ΣΚΑΪ ο μηχανικός αυτοκινήτων Σπύρος Λογαράς, που το τελευταίο διάστημα βλέπει όλο και περισσότερα αυτοκίνητα να φτάνουν στο συνεργείο με πρόβλημα στον κινητήρα.

Αυξημένο τουλάχιστον 25% το κόστος σε σχέση με πέρυσι

Την ίδια στιγμή και παρά το γεγονός πως η τιμή της βενζίνης παρουσιάζει μία -μικρή- πτώση, αρκεί για να βάλει «φωτιά» στις μετακινήσεις των εκδρομέων. Είναι χαρακτηριστικό πως το συνολικό κόστος για κάποιον που θα επιλέξει να πάει στον προορισμό του με το αυτοκίνητο, μπορεί να είναι πάνω από 25% αυξημένο σε σχέση με πέρυσι.