Μενού
Flyover
Ψηφιακή απεικόνιση του Flyover Θεσσαλονίκης | Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών
  • Α-
  • Α+

Η κατασκευή του Flyover στη Θεσσαλονίκη αναμένεται να λύσει πολλά προβλήματα στην κυκλοφορία όμως μέχρι να δημιουργηθεί, η ταλαιπωρία των οδηγών θα είναι σίγουρα μεγάλη. 

Η ΕΡΤ παρουσίασε χάρτη με τους 12 κόμβους, μία απόσταση περίπου 13 χιλιομέτρων, που δείχνουν από πού θα ξεκινάνε τα έργα και πού θα γίνει το Flyover. Πλάνα από drone επίσης, δείχνουν την κίνηση, την αρχή των έργων και το κομμάτι όπου θα γίνει το Flyover.

Όπως έχει γίνει γνωστό, το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2027 και ήδη σημειώνονται τα πρώτα προβλήματα στην κυκλοφορία.

Στην ΕΡΤ, μίλησε ο πρόεδρος ΤΕΕ Κεντρικής Μακεδονίας, Γιώργος Τσακούμης, ο οποίος ανέφερε σχετικά: «Ήδη έχει αρχίσει και φαίνεται το πρόβλημα στην κυκλοφορία και σίγουρα το πρόβλημα θα ενταθεί το επόμενο διάστημα. Από την άλλη δυστυχώς δε γίνεται διαφορετικά. Πρέπει να κατασκευαστεί η Flyover, η οποία θα δώσει λύση στο πρόβλημα της Θεσσαλονίκης, όσον αφορά περιφερειακά».

Προβλήματα στην κυκλοφορία λόγω των έργων για το Flyover

Μιλώντας για το κομμάτι του δρόμου που έχει κλείσει, ανέφερε: «Έχει κλείσει αρχικά ένα πολύ μικρό κομμάτι της Περιφερειακής στο εσωτερικό ρεύμα από δυτικά προς ανατολικά, στο ύψος του νοσοκομείου Παπαγεωργίου. Στην πορεία θα κλείσει και στο αντίθετο ρεύμα, η άλλη λωρίδα από και ακόμα μία στο αντίθετο ρεύμα δήλωσε ο ίδιος.

«Είχε ξεκινήσει πριν το 2010, από την Εγνατία οδό χωρίς να ενοχλήσει τόσο πολύ, η λεγόμενη εξωτερική Περιφερειακή οδός, μεγαλύτερο και “καλύτερο” έργο ίσως, που θα έδινε λύσεις, απλά μέσα στη δεκαετία της κρίσης προτιμήθηκε η λύση της υπερυψωμένης οδού, της Flyοver που θα κοστίσει μάξιμουμ 400 εκατομμύρια, ενώ η εξωτερική περιφερειακή οδός θα ξεπερνούσε το ένα δις.», τόνισε ο Πρόεδρος του ΤΕΕ/ΤΚΜ.

«Γίνεται μια πολύ σοβαρή προσπάθεια από την πολιτεία, έχει συσταθεί μια ομάδα εργασίας ώστε να δοθούν όσο το δυνατόν άλλες λύσεις στο κυκλοφοριακό, ώστε να μετριαστεί το πρόβλημα όπως πχ η κίνηση των οχημάτων μέσα από την πόλη», επισήμανε λέγοντας πως έχει υποστεί και ο ίδιος ταλαιπωρία κινούμενος την περασμένη Παρασκευή στην περιφερειακή οδό.

«Ήδη οι πολίτες αναζητούν άλλους τρόπους όπως δίκυκλα ή πατίνια, τα οποία ωστόσο είναι στα όρια της επικινδυνότητας. Σημαντικός παράγοντας είναι η αστυνόμευση μέσα στην πόλη, γεγονός που πρέπει να ενταθεί όσο γίνεται για να αποσυμφορηθούν οι δρόμοι» τόνισε.

«Το έργο θα χρειαστεί 4 χρόνια για να γίνει στα τέλη του 2027. Η ταλαιπωρία είναι προσωρινή, το έργο είναι μόνιμο. Αν υποστηριχθεί το έργο θα τελειώσει στην ώρα του, κανείς εργολήπτης δε θέλει να καθυστερεί. Όλοι οι επαγγελματίες να τελειώνουν τη δουλειά τους να πληρώνονται και να φεύγουν», κατέληξε.

Δείτε επίσης:

Γιατί ο Κηφισός έχει πάντα κίνηση - Το φαινόμενο του «μπουκαλιού» που προκαλεί ουρές

Σπουδαίοι Έλληνες καλλιτέχνες που παρά την επιτυχία τους πέθαναν φτωχοί

Πώς είναι σήμερα το ιστορικό καφέ της Εθνικής οδού που όλοι οι οδηγοί έκαναν στάση

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA