Μία απίστευτη αποκάλυψη ήρθε στην επιφάνεια για το μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς λόγω κατασκευαστικών αστοχιών στα εισιτήρια και τις κάρτες του, που τα καθιστά άχρηστα, ενδέχεται να υπάρξουν δωρεάν μετακινήσεις.
Τα παραπάνω αναφέρει το makthes, ειδικότερα πως λίγο πριν τη διάθεση των πάνω από 2 εκατομμυρίων εισιτηρίων και καρτών, πληροφορίες θέλουν να μην έχουν αρκετή χωρητικότητα για επαναφορτίσεις.
Συγκεκριμένα, οι κάρτες ενδέχεται να είναι τελείως άχρηστες, ακόμη και στα λεωφορεία. Ο λόγος είναι ότι οι διαθέτουν μικρή χωρητικότητα (4Κ), και έτσι δεν χωρούν τις πληροφορίες ενός «έξυπνου» ηλεκτρονικού εισιτηρίου για το οποίο απαιτείται μεγαλύτερη μνήμη (από 5Κ έως 8Κ).
Μετρό Θεσσαλονίκης: Το φιάσκο με τα «τζούφια» εισιτήρια
Σύμφωνα με πηγή που επικαλείται το μέσο, η αιτία της αστοχίας βρίσκεται στον διαγωνισμό για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του ΟΣΕΘ που περιείχε, μεταξύ άλλων, την προμήθεια μιας ποσότητας «έξυπνων» εισιτηρίων και καρτών απεριορίστων διαδρομών.
Η διακήρυξη εκείνου του διαγωνισμού, που καθυστέρησε για μήνες προτού διεκπεραιωθεί, πριν περίπου έναν χρόνο, είχε γίνει το 2017 με αποτέλεσμα οι προδιαγραφές που είχαν τεθεί τότε για τα εισιτήρια και τις κάρτες να είναι παρωχημένες για το σύγχρονο μετρό.
Ως αποτέλεσμα οι 200.000 έξυπνες κάρτες που έχει προμηθευτεί ο ΟΣΕΘ είναι ακατάλληλες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αναζητείται πάροχος συγκοινωνίας σε κάποια άλλη περιοχή της Ελλάδας ή και του εξωτερικού για να τις αγοράσει, προκειμένου να μην καταλήξουν στα «σκουπίδια».
Καθώς έχει δρομολογηθεί η προμήθεια νέων κατάλληλων καρτών, αυτές θα έρθουν αρκετά μετά τα εγκαίνια του μετρό για το επιβατικό κοινό.
Από την άλλη, αρμόδιες πηγές αναφέρουν πως το μετρό θα λειτουργήσει πάση θυσία στη δρομολογημένη ημερομηνία, 30 Νοεμβρίου, με το μέσο να θεωρεί πως αυτό αφήνει ως μόνη βιώσιμη λύση, ενδεχόμενες δωρεάν μετακινήσεις για τους πολίτες, για κάποιες εβδομάδες, μέχρι να προμηθευτούν τα νέα εισιτήρια.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.