Ολοκαίνουργια θα είναι από την 1η Ιανουαρίου 2025 τα μισά από τα λεωφορεία που θα δρομολογεί ο ΟΑΣΘ στους δρόμους της Θεσσαλονίκης. Πριν από λίγες ημέρες το Ελεγκτικό Συνέδριο... άναψε το «πράσινο φως» για την προμήθεια μέσω χρονομίσθωσης (leasing) 159 λεωφορείων και σήμερα υπεγράφη στα γραφεία του ΟΑΣΘ η σχετική σύμβαση, παρουσία του Χρήστου Σταϊκούρα. Τα λεωφορεία θα μισθωθούν για τρία έτη και θα αρχίσουν να κυκλοφορούν από την 1η Ιανουαρίου 2025.
«Τα 41 εξ αυτών θα είναι ολοκαίνουργια και τα υπόλοιπα μεταχειρισμένα, που θα αντικαταστήσουν παλαιότερα λεωφορεία του οργανισμού», ανέφερε ο κ. Σταϊκούρας. «Από την 1η Ιανουαρίου 2025, τα μισά λεωφορεία του ΟΑΣΘ θα είναι νέα οχήματα. Πετυχαίνουμε ανανέωση του στόλου κατά 50% σε 1,5 έτος».
Σύμφωνα με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, τον Οκτώβριο οι εισπράξεις του ΟΑΣΘ από εισιτήρια προσέγγισαν τα 2,3 εκατ. ευρώ. Ο κ. Σταϊκούρας υπενθύμισε ότι από την 1η Δεκεμβρίου μειώνεται η τιμή του εισιτηρίου στα λεωφορεία από 0,90 σε 0,60 ευρώ. Ομοίως, η μηνιαία κάρτα θα κοστίζει πλέον 16 ευρώ, έναντι 27 ευρώ έως τώρα.
Διαβάστε ακόμη: Ναζιστικοί χαιρετισμοί και κερασμένοι καφέδες: Πώς η Χρυσή Αυγή έκανε «φωλιά» στα Βόρεια Προάστια
Τα χαρακτηριστικά των λεωφορείων που αποκτώνται μέσω leasing
Με τη μέθοδο της χρονομίσθωσης ο Οργανισμός θα προμηθευτεί 80 αρθρωτά λεωφορεία 18 μέτρων, 45 κανονικά λεωφορεία 12 μέτρων, 26 μεσαία λεωφορεία 8-10 μέτρων, πέντε μικρά λεωφορεία έξι έως επτά μέτρων, καθώς και τρία ειδικού τύπου οχήματα, τα οποία θα χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για τη δωρεάν μετακίνηση των Ατόμων με Αναπηρία.
«Ο ΟΑΣΘ, μέρα με τη μέρα, βήμα με το βήμα, αναβαθμίζεται. Μετά από την δρομολόγηση 110 ηλεκτρικών λεωφορείων, την κατασκευή σταθμού φόρτισης ηλεκτρικών λεωφορείων, την πρόσληψη 190 οδηγών, προχωρά στη συνολική ανανέωση του στόλου του, με τη χρονομίσθωση νεότερων λεωφορείων», δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΘ, Κώστας Ταγγίρης. Όπως ανέφερε, η προμήθεια 26 μεσαίων λεωφορείων θα επιτρέψει την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση ξεχωριστών συνοικιών της Θεσσαλονίκης, όπως είναι η Άνω Πόλη και η Ευαγγελίστρια, περιοχές οι οποίες, λόγω του ανάγλυφου τους, χρειάζονται ειδικού τύπου οχήματα.
Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, είχε προχωρήσει σε Δημόσιο Διεθνή Ανοικτό Διαγωνισμό για τη χρονομίσθωση λεωφορείων για 30 μήνες, με δυνατότητα επέκτασης της σύμβασης για έξι μήνες, ζητώντας από την «αγορά» λεωφορεία νεότερα από αυτά που δρομολογεί σήμερα.
Η διαγωνιστική διαδικασία κατέληξε σε ανάδοχο, την «Med bus & truck center» και ο ΟΑΣΘ ζήτησε, ως όφειλε, την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για να προχωρήσει στην υπογραφή της σύμβασης. Η έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου άνοιξε το δρόμο για την άμεση υπογραφή της σύμβασης.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.