Κοινωνία
LIVE: ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ

Εθνική Πινακοθήκη: 3 αναπάντητα ερωτήματα για την κλοπή του πίνακα Πικάσο

Οι ισχυρισμοί του 49χρονου ελαιοχρωματιστή ότι έδρασε μόνος στην κλοπή του αιώνα, στην Εθνική Πινακοθήκη, έρχονται σε αντίθεση με τα σήματα από το σύστημα συναγερμού και την... κοινή λογική

(Πηγή: Eurokinissi\Reader.gr)
(Πηγή: Eurokinissi\Reader.gr)

Οι ισχυρισμοί του 49χρονου ελαιοχρωματιστή ότι έδρασε μόνος στην κλοπή του αιώνα στην Εθνική Πινακοθήκη το 2012 έρχονται σε αντίθεση με τα σήματα από το σύστημα συναγερμού και την... κοινή λογική. Μπορεί για την ΕΛ.ΑΣ. ο φάκελος της μεγάλης κλοπής από την Εθνική Πινακοθήκη των έργων του Πάμπλο Πικάσο και του Πιτ Μοντριάν να έκλεισε με την σχεδόν πανηγυρική συνέντευξη Τύπου στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, ωστόσο, στην ατμόσφαιρα αιωρούνται τρία «καυτά» ερωτήματα που ζητούν απαντήσεις.

Διαβάστε ακόμη: Καρέ καρέ η κλοπή στην Εθνική Πινακοθήκη: Πώς ο δράστης εκνεύρισε τον φύλακα και άρπαξε τον πίνακα του Πικάσο

Το πρώτο έχει να κάνει με το εάν ο 49χρονος ελαιοχρωματιστής έδρασε μόνος του στην Εθνική Πινακοθήκη, όπως υποστηρίζει. Αυτό φαίνεται να το αποδέχονται οι Αρχές. Μία τέτοια κλοπή φαντάζει απίθανο να έχει οργανωθεί και εκτελεστεί από έναν και μόνο άνθρωπο – χωρίς υποστηρικτική ομάδα δηλαδή -, ο οποίος μάλιστα για 9 χρόνια διέφευγε της σύλληψης. Εδώ πρέπει να προσθέσουμε και κάτι ακόμα που δεν έχει απαντηθεί: Την ημέρα της ληστείας (σ.σ. το βράδυ της 8ης Ιουνίου 2012) ο συναγερμός χτύπησε γιατί εντόπισε ταυτόχρονα δύο ενεργοποιημένες «παγίδες».

Ένα δεύτερο ερώτημα έχει να κάνει με το τι πραγματικά έγινε ο τρίτος πίνακας που εκλάπη από την Εθνική Πινακοθήκη, με τον 49χρονο ελαιοχρωματιστή να υποστηρίζει ότι τον κατέστρεψε και τον πέταξε στην τουαλέτα. Για ποιο λόγο να μπει στη διαδικασία να κλέψει ένα έργο που φιλοτεχνήθηκε τον 17ο αιώνα, απλά και μόνο για να το ξεφορτωθεί; Οι πίνακες που φιλοτέχνησαν Πικάσο και Μοντριάν δείχνουν ότι ο άνθρωπος που πραγματοποίησε την κλοπή δεν πήγε στα... τυφλά (σ.σ. όπως φέρεται να υποστήριξε προανακριτικά ο 49χρονος), γι’ αυτό και δεν μοιάζει πολύ πειστική η εκδοχή της καταστροφής.

Το τρίτο ερώτημα έχει να κάνει με την ανάλυση του ψηφιακού υλικού από την Εθνική Πινακοθήκη. Ο 49χρονος υποστήριξε ότι πήγαινε επί έξι μήνες σχεδόν καθημερινά για να «σκανάρει» τον χώρο και τους φύλακες. Είναι δυνατόν στην ανάλυση του βιντεοληπτικού υλικού να μην έγινε αντιληπτός; Να μην κίνησε τις υποψίες κανενός; Πολλώ δε μάλλον όταν ο φύλακας που τον είδε είχε δώσει σχεδόν ακριβή υψομετρικά χαρακτηριστικά του, άρα υπήρχε μία βάση για την έρευνα.

Google NewsΑκολουθήστε το reader.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

TAGS
#Εθνική Πινακοθήκη #Πάμπλο Πικάσο #κλοπή #αστυνομικοί

Best of Internet