Θα σας λέγαμε να τον προτιμήσετε για να δείτε από πρώτο χέρι, αλλά δεν μπορεί οποιοσδήποτε να προσλάβει αυτόν τον σοφέρ, που δουλεύει μόνο με την «αφρόκρεμα» των διασήμων και των VIPs.
Ο Γκάρι Ντοντ, που έχει λάβει ακόμα και βραβείο για τις υπηρεσίες του, οδηγά εδώ και χρόνια για την εταιρεία SCS Chauffeurs, και ξεδιπλώνοντας τον «πάπυρο» της εμπειρίας του στην Daily Mail, αποκάλυψε το πιο σημαντικό μυστικό της επιτυχίας του.
«Αν είσαι στην ώρα σου, έχεις ήδη αργήσει», λέει στο βρετανικό μέσο ο 65χρονος, πια βετεράνος οδηγός πολυτελείας, και δυσκολευόμαστε να διαφωνήσουμε.
Τα μυστικά του σοφέρ των VIPs
Ο κ. Ντοντ υπογράμμισε, πάνω απ' όλα, πόσο σημαντική είναι η συνέπεια και τη τυπικότητα στον επαγγελματικό του χώρο, αν θέλει κανείς να νοείται «επαγγελματίας».
«Στόχος μας είναι να παρέχουμε μια έγκαιρη, άνετη και χωρίς άγχος υπηρεσία από τη στιγμή που ξεκινά το ταξίδι. Το να έρχεσαι αργά ή απροετοίμαστος είναι απαγορευτικό. Φτάνω πάντα 15 λεπτά νωρίτερα».
Πριν παραλάβει έναν πελάτη, ο Γκάρι θα έχει ερευνήσει τα σημεία παραλαβής και τον προορισμό, θα έχει επιθεωρήσει ενδελεχώς το όχημά του, ελέγχοντας την καθαριότητα, τα επίπεδα καυσίμου και τυχόν απαραίτητη συντήρηση.
Και συνέχισε: «Εξετάζουμε επίσης τις λεπτομέρειες του ταξιδιού και παρακολουθούμε τις συνθήκες κυκλοφορίας για βέλτιστο σχεδιασμό διαδρομής».
Πριν καν συναντηθεί με τον επόμενο πελάτη του, ο βετεράνος σοφέρ θα έχει ήδη συγκεντρώσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τις προτιμήσεις και τις ιδιαιτερότητές του, και θα έχει επιβεβαιώσει τις λεπτομέρειες της διαδρομής εκ των προτέρων.
Και φυσικά με το που εμφανιστεί ο πελάτης, θα στέκεται περιμένοντας έξω από το όχημα για να βοηθήσει με τις αποσκευές.
«Είμαστε εκπαιδευμένοι για να παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, το οποίο περιλαμβάνει την παροχή βοήθειας στους πελάτες με τις αποσκευές τους όταν απαιτείται», εξηγεί.
Στη διάρκεια της βόλτας, αποφεύγει διά ροπάλου «ακατάλληλες συνομιλίες»: προσωπικές τοποθετήσεις, πολιτικά θέματα και αμφιλεγόμενες συζητήσεις είναι εκτός ορίων, όπως και το να διακόπτεις τον πελάτη όσο δίνει οδηγίες.
Και όταν ρωτήθηκε για τη γνωστή ρήση, αν πράγματι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, δεν δίστασε να απαντήσει, «Πάντοτε».
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.