Νέο επεισόδιο στη διαμάχη ανάμεσα στην Ασημίνα Χατζηανδρέου και την Acun Medya αφού η πρώην παίκτρια του Survivor All Star έστειλε την Παρασκευή 24 Μαρτίου δεύτερο εξώδικο στην εταιρεία παραγωγής του ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ και το πρωί της Κυριακής (26/3) η δικηγόρος της, Βάσια Καπερνάρου, εξήγησε στην εκπομπή «Χαμογέλα και πάλι» πως ο λόγος είναι το γεγονός ότι η πελάτισσά της δεν έχει εισπράξει ακόμα την αμοιβή της για τη συμμετοχή της στο Survivor All Star.
«Υπάρχει άρθρο στη σύμβαση, το οποίο αναφέρει ότι όλοι οι παίκτες μετά την προβολή του επεισοδίου της αποχώρησής τους πρέπει να λάβουν την αμοιβή τους 30 μέρες μετά. 1η Φεβρουαρίου 2023 ήταν το επεισόδιο που αποχώρησε η Ασημίνα Χατζηανδρέου. Δεν υπάρχει όρος που να λέει ότι επειδή παραβίασε τους κανόνες δεν θα πάρει τα χρήματά της. Η παρουσία της στο παιχνίδι και οι εβδομάδες που συμμετείχε είναι προβεβλημένες και έχουν συμβεί», ανέφερε η δικηγόρος της Ασημίνας Χατζηανδρέου.
«Πλέον, δεν τίθεται θέμα επικοινωνίας αφού και ο ίδιος ο παραγωγός σε τουρκικό κανάλι ομολόγησε πως δεν υπήρχε επικοινωνία. Άρα, η πελάτισσά μου δεν φταίει σε κάτι. Εμείς θα συνεχίσουμε κανονικά τις διαδικασίες και δεν θα σταματήσουμε. Θέλω να υπενθυμίσω, πως μετά το πρώτο μας εξώδικο, της έστειλαν εξώδικο από την παραγωγή στο οποίο έγραφαν πως είχε χρησιμοποιήσει κινητό, και τώρα παραδέχονται πως δεν ισχύει», πρόσθεσε.
Υπενθμίζεται ότι μόλις λίγες ημέρες μετά την επιστροφή της στην Ελλάδα από τον Άγιο Δομίνικο, η Ασημίνα Χατζηανδρέου είχε στείλει εξώδικο στην Acun Medya, στο οποίο ανέφερε ότι μετά την αποβολή της από το Survivor All Star την κρατούσαν «όμηρο» και «περιορισμένη» παρά τη θέλησή της σε δωμάτιο ξενοδοχείου και της χορηγούσαν τρία ηρεμιστικά χάπια σε καθημερινή βάση. Η απάντηση της εταιρείας παραγωγής ήρθε επίσης με εξώδικο στην πρώην παίκτρια του ριάλιτι επιβίωσης του ΣΚΑΪ.
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.