Μενού
  • Α-
  • Α+

Ένα ελληνικό νησί «ταξιδεύει» για ακόμη μια φορά σε ολόκληρο τον κόσμο. Ο οίκος Louis Vuitton επέλεξε τη Μήλο για να δημιουργήσει τη νέα του καμπάνια για πολυτελή είδη ταξιδιού, με τις εικόνες από το νησί να κατακλύζουν τον επίσημο λογαριασμό του στο Instagram.

Διαβάστε ακόμη: Ο Dior στο Καλλιμάρμαρο: Κάλλος, μόδα και υψηλοί προσκεκλημένοι στη φαντασμαγορική επίδειξη στο Καλλιμάρμαρο

Στη συγκεκριμένη καμπάνια πρωταγωνιστούν κυρίως παιδιά και ο γαλλικός οίκος μόδας υμνεί την μοναδική ομορφιά της Μήλου, μέσα από τον φακό της φωτογράφου Viviane Sassen.

Τα καταγάλανα, κρυστάλλινα νερά της Μήλου και η διάσημη παραλία του Σαρακήνικου φυσικά κλέβουν τις εντυπώσεις στην καμπάνια του γαλλικού οίκου. 

https://www.instagram.com/p/CT_ueEwLSQX/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loadinghttps://www.instagram.com/p/CT-AmG4NgU2/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loadinghttps://www.instagram.com/p/CT6oTNKMSrg/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loadinghttps://www.instagram.com/p/CT877chMoVM/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading
Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA