ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
04/07/2022 16:29

Αυξήσεις τιμών: Ως και 50% οι ανατιμήσεις στα σούπερ μάρκετ μέσα σε έναν χρόνο

Τα στοιχεία του ΙΝΚΑ αποδεικνύουν το ξέφρενο ράλι ακρίβειας στα σούπερ μάρκετ με πολλά προϊόντα να έχουν πάρει αύξηση ακόμη και 20% σε σχέση με τον προηγούμενο Μάρτιο και άλλα να φτάνουν ως και το 50%

Newsroom
Κείμενο: Newsroom
Αυξήσεις τιμών: Ως και 50% οι ανατιμήσεις στα σούπερ μάρκετ μέσα σε έναν χρόνο
(Πηγή: Shutterstock)
Ανάγνωση:

Η «έκρηξη» αυξήσεων στις τιμές των προϊόντων έχουν φέρει στα όριά τους, τους καταναλωτές που σε πολλές περιπτώσεις βρίσκουν τα ίδια αγαθά στα ράφια των σούπερ μάρκετ ακόμη και 50% πάνω από τις τιμές πώλησης του περασμένου καλοκαιριού. Τα είδη πρώτης ανάγκης παίρνουν συνεχείς αυξήσεις το τελευταίο διάστημα και έρχονται να προστεθούν ως ένας ακόμη βραχνάς στα νοικοκυριά που παράλληλα έχει να αντιμετωπίσει και τις μεγάλες αυξήσεις στο ρεύμα και στα καύσιμα όπως η βενζίνη.

Διαβάστε ακόμη: Εκτοξεύτηκε στο 12% ο πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Ιούνιο - Τα στοιχεία της Eurostat

Σύμφωνα με τον Alpha, ένα τυπικό καλάθι μιας οικογένειας που πέρυσι τον Ιούνιο κόστιζε περί τα 300 ευρώ, ανέβηκε στα 390 τον περασμένο Μάρτιο και έκτοτε έχει εκτοξευθεί στα 450 ευρώ. Αυξήσεις που αγγίζουν και το 50% μέσα σε έναν χρόνο με τα στοιχεία που δίνει στη δημοσιότητα το Ινστιτούτο Καταναλωτή για το ξέφρενο ράλι ακρίβειας να είναι αποκαλυπτικά, καθώς μόλις μέσα σε τρεις μήνες οι τιμές παρουσιάζονται ακόμη και 20% πιο ακριβές.

Είναι χαρακτηριστικές οι διαφορές σε προϊόντα που βρίσκονται στα σούπερ μάρκετ. Η σύγκριση είναι βάσει των τιμών του περσινού Ιουνίου και του αντίστοιχου φετινού:

  • Συσκευασία με 3 τονοσαλάτες από 6,35 ευρώ σε 10,28
  • Φασόλια γίγαντες από 3,20 ευρώ σε 4,70
  • Καπνιστή γαλοπούλα από 12,39 ευρώ σε 15,87
Video Loading...

Αλλά, και στην αγορά κρεάτων οι αυξήσεις είναι τεράστιες. Ενδεικτικά:

  • Κατσίκι από 8,05 ευρώ σε 9,99
  • Μοσχάρι εισαγωγής από 6,25 ευρώ σε 8,29
  • Χοιρινό από 3,75 ευρώ σε 4,25
  • Κοτόπουλο από 3,15 ευρώ σε 4,15

Οι παραπάνω ανατιμήσεις είναι ένα μόλις μέρος από τις αυξήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν οι καταναλωτές. Αποτέλεσμα είναι όλο και περισσότεροι να αναζητούν προσφορές για τις αγορές που θέλουν να κάνουν αλλά και να στρέφονται σε ιδιωτικές ετικέτες που πωλούνται σε χαμηλότερες τιμές στα σούπερ μάρκετ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Google News
Ακολουθήστε το Reader στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.
# TAGS:
ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΒΕΝΖΙΝΗ ΡΕΥΜΑ
Newsroom
Κείμενο: Newsroom

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ