Μενού
  • Α-
  • Α+

Πιθανή νέα επιδότηση στο Diesel βρίσκεται στα σκαριά κι εξετάζεται από το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης να διορθωθεί η «αδικία» για τους ιδιοκτήτες οχημάτων με πετρελαιοκινητήρα, καθώς το πετρέλαιο κίνησης είναι πλέον πιο ακριβό από την αμόλυβδη βενζίνη. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε, ότι το Diesel είναι το καύσιμο που χρησιμοποιεί η συντριπτική πλειοψηφία των επαγγελματιών, εν ολίγοις όλη η αγορά κινείται με Diesel.

Οπως είπε λοιπόν ο Θεόδωρος Σκυλακάκης, έως το τέλος Οκτωβρίου θα έχει ληφθεί η κυβερνητική απόφαση για τυχόν επαναφορά της επιδότησης του πετρελαίου κίνησης στην αντλία  Αναφορικά με το ενδεχόμενο νέων παροχών, ο υπουργός Οικονομικών διαβεβαίωσε πως αν στη βάση των δημοσιονομικών στόχων που έχουν τεθεί υπάρξει δημοσιονομικός χώρος θα χρησιμοποιηθεί. Σημείωσε πάντως ότι για φέτος υπάρχουν λίγα περιθώρια.

Σταϊκούρας: Εξαντλήσαμε τα δημοσιονομικά περιθώρια

Σχετικά με την επαναφορά της επιδότησης στην τιμή του πετρελαίου κίνησης κατά 15 λεπτά του ευρώ, στην αντλία των βενζινάδικων, που σύμφωνα με αναφορές σε ΜΜΕ επίκειται να υιοθετηθεί εκ νέου από την 1η Νοεμβρίου, ο Χρήστος Σταϊκούρας είπε μιλώντας το πρωί της Πέμπτης πως «εξαντλήσαμε τον δημοσιονομικό χώρο με μια σειρά από μέτρα. Αξιολογήσαμε τις προτεραιότητες. Θα αξιολογηθεί εάν μελλοντικά θα επανέλθει το μέτρο της επιδότησης της τιμής του πετρελαίου θέρμανσης στην αντλία».

«Ποτέ δεν βάζουμε το κάρο μπροστά από το άλογο. Θέλει υπευθυνότητα. Έχουμε αποδείξει ότι έχουμε γρήγορα αντανακλαστικά. Μετράμε, αξιολογούμε και εφόσον υπάρχει ο δημοσιονομικός χώρος θα ληφθούν οι αποφάσεις», συμπλήρωσε ο Υπουργός Οικονομικών.