Μενού
  • Α-
  • Α+

Για κάποιους ξημέρωσε μια λαμπερή ημέρα, ενώ για άλλους ήταν αρκετά δύσκολο το πρωινό ξύπνημα σήμερα. Ειδικά από τη στιγμή που ενημερώθηκαν για τα ποσοστά τηλεθέασης. Ας δούμε τι έχουμε στο Τηλεκοντρόλ.

Διαβάστε ακόμη: Survivor: Αυτή είναι η μεγάλη αλλαγή για την Κάτια Ταραμπάνκο στο φετινό ριάλιτι

Μια ανάσα από το μονοψήφιο οι Άγριες Μέλισσες

https://twitter.com/melisses_ant1tv/status/1493898749856395264?ref_src=twsrc^tfw

Αυτό δεν το είχαμε ξαναδεί να συμβαίνει σε μία από τις πιο επιτυχημένες σειρές των τελευταίων ετών στην ελληνική τηλεόραση. Ο τρίτος κύκλος της σειράς Άγριες Μέλισσες δεν έχει συγκινήσει ιδιαίτερα τους τηλεθεατές κι αυτό φαίνεται τους τελευταίους μήνες. Από εκεί που η σειρά είχε συνηθίσει σε 20άρια και 30άρια στους πίνακες τηλεθέασης, άρχισε να συνηθίζει στην ιδέα ενός ποσοστού, που έφτανε το 17-18%.

Ωστόσο, το βράδυ της Τρίτης (15/2) η τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό έφτασε το 12.8%. Μιλάμε για μόλις 2.8 μονάδες απόσταση από το μονοψήφιο νούμερο, το οποίο δεν έχει δει ποτέ η σειρά του ΑΝΤ1. Ο ανταγωνισμός φέτος είναι μεγάλος με τον Σασμό, τη Γη της Ελιάς, το MasterChef, αλλά και το Survivor να ρίχνονται πάνω κάτω όλα μαζί στη μάχη της τηλεθέασης, επηρεάζοντας τις προτιμήσεις του τηλεοπτικού κοινού.

Το σχέδιο του Σπύρου Μαρτίκα στο φετινό Survivor

Απ' ότι φαίνεται η παραγωγή του φετινού Survivor πέτυχε διάνα με το κάστινγκ του Σπύρου Μαρτίκα. Ο 45χρονος φαρμακοποιός από τον Πειραιά εξελίσσεται σε έναν από τους πιο στρατηγικούς παίκτες που έχουμε δει στο ριάλιτι επιβίωσης, αναγκάζοντάς μας να τον συγκρίνουμε ακόμη και με τον εξπέρ του είδους, Μάνατζερ Ράγκμπι.

https://twitter.com/Zouboulia_/status/1493890064895594496?ref_src=twsrc^tfw

Ο Μαρτίκας αν και είναι ένας από τους χειρότερους αγωνιστικά παίκτες τον Μαχητών (κάτι που έχει εκνευρίσει την ομάδα του), παραμένει εξαιρετικά ήρεμος, συγκεντρωμένος και βάζει έξυπνες φιτιλιές στους συμπαίκτες του, ανεβάζοντας φυσικά τα νούμερα τηλεθέασης. Μπορεί να μην έχει δίκιο σε πολλά πράγματα μέσα στο ριάλιτι, ωστόσο, όταν βλέπουμε αντιδράσεις όπως αυτή της Ασημίνας, η οποία τον αποκάλεσε «καραγκιόζη» μπροστά στις κάμερες, εκείνος βρίσκει το δίκιο του και οι άλλοι το χάνουν.

Η νέα είσοδος στον Σασμό που θα συζητηθεί

https://www.instagram.com/p/B5kOtPHg4Km/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading

Μια νέα άφιξη περιμένουμε στα επόμενα επεισόδια του Σασμού στον Alpha κι αυτή ακούει στο όνομα Ευθαλία Παπακώστα. Μπορεί το όνομά της να μη σας λέει (ακόμα) κάτι, καθώς δεν την έχουμε ξαναδεί στην ελληνική τηλεόραση, αλλά σημειώστε το, γιατί κάτι μας λέει ότι θα μας απασχολήσει στο μέλλον.

Η νεαρή ηθοποιός έχει ζήσει αρκετά χρόνια μεταξύ Ελλάδας και Αμερικής, ενώ έχει ασχοληθεί αρκετά με το θέατρο.

https://www.instagram.com/p/B3kdm4YgQ3p/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading

Στον Σασμό θα τη δούμε στον ρόλο της Κλαίρης Κονταξάκη, μιας νεαρής φοιτήτριας με προβλήματα όρασης, η οποία όχι μόνο θα κλέψει την καρδιά του Μανόλη αλλά και θα φέρει μια μεγάλη ανατροπή και στην υπόθεση της σειράς. Αναμένουμε.

Το τηλεοπτικό μέλλον του Σάκη Τανιμανίδη μετά τη Φάρμα

https://www.instagram.com/tv/CWtmplrDTQj/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=loading

Ως αποτυχημένο κρίνεται το πρότζεκτ της Φάρμας στον ΑΝΤ1, αν λάβουμε υπόψη τα μονοψήφια νούμερα τηλεθέασης, τα οποία δεν ξεπερνούν ούτε το 5%. Το ριάλιτι θα ρίξει αυλαία στα μέσα του Απρίλη, λίγο πριν το Πάσχα και ήδη έχουν ξεκινήσει οι συζητήσεις για την επόμενη «δουλειά» του Σάκη Τανιμανίδη.

Ο παρουσιαστής, ο οποίος πέρυσι περίπου τέτοιο καιρό πήρε μεταγραφή από τον ΣΚΑΪ, έχει συμβόλαιο ενός ακόμη χρόνου με τον ΑΝΤ1 και όπως γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, έχει στο μυαλό του ένα νέο ριάλιτι σόου, του οποίου έχει αγοράσει τα δικαιώματα. Ο λόγος για το Dragons' Den, το οποίο «σαρώνει» τα τελευταία χρόνια παγκοσμίως και ο Τανιμανίδης θέλει να είναι ο πρώτος που θα το συστήσει στο ελληνικό κοινό την επόμενη σεζόν. Ο ίδιος πιστεύει ότι θα «αλλάξει την Ελλάδα». Μένει να το δούμε.

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA