Μενού
  • Α-
  • Α+

Για τα προσωπικά του βιώματα, την απόφασή του να ασχοληθεί επαγγελματικά με τον χορό, την αντίδραση των γονιών του όταν άφησε τη σχολή Εμποροπλοιάρχων, αλλά και το κεφάλαιο Eurovision, μίλησε ο Φωκάς Ευαγγελινός το απόγευμα της Παρασκευής (29/4) στο «Στούντιο 4» της ΕΡΤ. Ο δημοφιλής χορογράφος άνοιξε την καρδιά του στη Νάνσυ Ζαμπέτογλου και στον Θανάση Αναγνωστόπουλο, σε μια συνέντευξη εφ' όλης της ύλης.

Διαβάστε ακόμη: Κατερίνα Στικούδη: «Υπήρξε περίοδος που κοιμόμουν στη λιμουζίνα του πεθερού μου»

«Μου άρεσε να ταξιδεύω. Έδωσα πανελλήνιες, πέρασα στην εμποροπλοιάρχων, πήγα για δύο χρόνια. Μου άρεσε να χορεύω. Μπήκα στην εμποροπλοιάρχων και ξεκίνησα πήγαινα σε μια σχολή χορού. Αρρωσταίνει η καθηγήτρια μου και με είδε η ιδιοκτήτρια και με ρώτησε αν θέλω να ασχοληθώ επαγγελματικά με τον χορό. Μάλλον κάτι είδε. Και της είπα ναι. Σε μεγάλη ηλικία. Καταλάβαινα ότι μου αρέσει. Παράλληλα ο πατέρας μου και η μάνα μου έκοψαν τα πάντα επειδή άφησα τη σχολή. Δούλευα σε τρεις δουλειές. Τους το ανακοίνωσα με μια απόσταση ασφαλείας. Ο πατέρας μου στον πάνω όροφο, εγώ στον κάτω όροφο τους είπα ότι παρατάω την εμποροπλοιάρχων. Μια καρέκλα από πάνω έφυγε κι ήρθε κάτω. Μετά με στήριξαν», εξήγησε αρχικά ο Φωκάς Ευαγγελινός. 

Σχετικά με ένα περιστατικό bullying που έζησε κατά τη διάρκεια των σπουδών του στον χορό αποκάλυψε: «Ήμασταν στο μπαλέτο, νυσταγμένος εγώ γιατί δούλευα το βράδυ για να τα βγάλω πέρα. Λέει ο δάσκαλος ακίνητοι. Ακίνητοι όλοι στη μπάρα, πίσω το πόδι. Πήρε μια κιμωλία και έγραψε στο κολάν στο πόδι μου 'Αίσχος'. Εγώ δεν έδωσα σημασία. Ήταν αίσχος, δεν ήξερα μπαλέτο. Ο άνθρωπος φαίνεται του τη βάραγε. Δεν καταλάβαινα εγώ. Είχα τόση χαρά για αυτό που έκανα. Δεν ήξερα που θα γίνω και τι θα κάνω. Αγαπούσα αυτό που έκανα».

Όσον αφορά τη φετινή εμφάνιση της Ελλάδας στη Eurovision ο γνωστός χορογράφος σχολίασε «Η Αμάντα στη σκηνή θα είναι μόνη της. Σαν αποτύπωμα σκηνικό έχω στο μυαλό μου τρεις λέξεις: την απουσία γιατί είναι χωρισμός, τη φθορά που έχει μια σχέση και τη στενοχώρια που φέρνει ένας χωρισμός. Νομίζω πως θα τα αποτυπώσω σωστά και θα είναι κάτι πολύ όμορφο και τρυφερό γιατί το κομμάτι είναι έτσι. Εύρημα δεν υπάρχει, υπάρχει μια εικαστική παρέμβαση. Το ρούχο θα είναι της Σήλιας Κριθαριώτη. Είναι πάρα πολύ όμορφο και δωρικό. Η αρχή είναι ότι μέσα από τα μάτια της Αμάντας βλέπουμε τα πάντα. Έχει υπέροχη φωνή και έχουμε μία πολύ όμορη συνεργασία».

Google News

Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA