Με χιούμορ απάντησε στις καταγγελίες ενός ζευγαριού Βρετανών η αεροπορική εταιρεία Ryanair, ωστόσο δεν κατάφερε να τους «κερδίσει», καθώς όπως είπαν, δεν πρόκειται να ταξιδέψουν ποτέ ξανά μαζί της.
Ο Σκοτ και η Έλενα, είχαν κλείσει εισιτήρια από το Μπέρμιγχαμ για τη Μαγιόρκα στην Ισπανία. Έκαναν τσεκ ιν αλλά δεν επέλεξαν θέσεις καθώς είπαν, δύο ώρες ταξίδι είναι, δεν χάθηκε και ο κόσμος να μην καθίσουμε δίπλα-δίπλα. Χώρια που κάτι εξοικονομείς και στα χρήματα.
Έφθασαν μάλιστα στην πύλη τους πρώτοι-πρώτοι. Η αεροσυνοδός, αφού τσέκαρε τα εισιτήριά τους, τους είπε να περιμένουν στην άκρη. Εκεί σκέφθηκαν, ωπ, κάτι συμβαίνει.
Διαβάστε επίσης: Σφοδρή επίθεση στην Ελλάδα από το αφεντικό της Ryanair για καθυστερήσεις σε πτήσεις
Όταν επιβιβάστηκαν όλοι, τους πληροφόρησαν πως μένει μόνο μία θέση κενή, οπότε ή τα ταξίδευαν με ξεχωριστές πτήσεις ή θα έπαιρναν άλλη πτήση για να ταξιδέψουν μαζί και να μην φθάσει ο ένας στο νησί ώρες πριν και περιμένει τον άλλον.
Στην δεύτερη περίπτωση- μετά τις διαμαρτυρίες του Σκοτ- τούς είπαν πως θα λάμβαναν επιστροφή χρημάτων και για τα δύο εισιτήρια. Ο ιδιοκτήτης γυμναστηρίου ζήτησε να το έχουν γραπτώς ή με κάποιο email ώστε να επιβεβαιώνεται.

Έλαβε την απάντηση ότι είναι στο σύστημα και όταν πάνε στην πώληση εισιτηρίων, θα τους επιστρέψουν τα χρήματα και θα μπορέσουν να επιβιβαστούμε στην επόμενη πτήση.
Όταν το ζευγάρι πήγε ξανά στο γραφείο τσεκ ιν, τους πληροφόρησαν ότι έπρεπε να πληρώσουν για ένα από τα εισιτήρια, ενώ δεν έλαβαν ποτέ την επιστροφή χρημάτων..
Μία από τις θέσεις είχε επισημανθεί στο σύστημα ως «ακυρωμένη κράτηση», ενώ η άλλη είχε καταγραφεί ως «χαμένη πτήση», κάτι που σημαίνει ότι το ζευγάρι θα λάμβανε αποζημίωση για το ένα εισιτήριο, ενώ το άλλο θα έπρεπε να πληρωθεί κανονικά.
Πρακτικά σημαίνει ότι το ζευγάρι ξόδεψε συν 100 λίρες για ένα νέο εισιτήριο και περίμενε τέσσερις ώρες για την επόμενη πτήση αναχώρησης προς Μαγιόρκα.
Η απάντηση τους Ryanair με τα 37.000 likes
Η Ryanair κοινοποίησε μια απάντηση στα παράπονα του Σκοτ και της Ελενα, γράφοντας: «Σήμερα είναι μια καλή μέρα για να χωρίσουμε ζευγάρια εν πτήσει».

Περισσότεροι από 37.000 άνθρωποι έχουν κάνει like στην ανάρτηση και πάνω από 1.000 έχουν σχολιάσει εκτιμώντας την τόλμη της αεροπορικής εταιρείας.
Ένας μάλιστα σχολίασε: «Την επόμενη φορά που θα θελήσουμε να χωρίσουμε, θα κλείσουμε εισιτήριο μαζί σου».
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ
- Η έκπληξη του ΟΠΕΚΕΠΕ, ο χειρισμός της Αδειλίνη και ο εμφύλιος στο ΠΑΣΟΚ για το 2010
- Η απαγωγή του Μαρσελίνο και η άγρια δολοφονία του που συντάραξε την Ελλάδα
- Σοβαρό τροχαίο για τον Βλάντε Ντίβατς: Διακομίστηκε στο νοσοκομείο
Ακολουθήστε το Reader.gr στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.